Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید تیمش مستحق کسب یک امتیاز مقابل پرسپولیس بود.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: مشکلات زیادی داشتیم. خدا را شکر تیم را جمع کردیم و امروز مقابل قهرمان ۳ دوره لیگ بازی کردیم. ۱۰ دقیقه کنترل بازی را از دست دادیم و نتوانستیم بازی جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقداری تمرکزمان به خاطر حاشیه ها بهم خورده بود. به نظر من بازی پایاپای بود. ما موقعیت گل هم داشتیم. می‌توانستیم حداقل از حریف مساوی بگیریم. خط حمله ما کم زور بود. قیمت یک بازیکن تیم پرسپولیس به اندازه کل تیم ما است. آن ها امروز هم خیلی خوب بودند. تعویض‌های آن‌ها هم یکی از یکی بهتر بود. آن‌ها مدعی اول قهرمانی هستند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فراز کمالوند تیم فوتبال پارس جنوبی جم تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!