Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@09:12:42 GMT

گزارش زنده/ ذوب آهن ۲ - سایپا ۲

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۱۲۲

گزارش زنده/ ذوب آهن ۲ - سایپا ۲

تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته اول لیگ برتر فوتبال میزبان سایپا البرز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _ پنج شنبه ۳۱ مرداد ماه _ ذوب آهن در چهار چوب هفته اول لیگ برتر فوتبال به مصاف سایپا البرز رفته است.

هفته اول لیگ برتر فوتبال

ورزشگاه: فولاد شهر

تماشاگر: ۱۰۰ نفر

گل‌ها: کری سانتوس دقیقه۴۰ و حمید بوحمدان دقیقه ۴۸ برای ذوب آهن، محمدرضا سلیمانی دقیقه ۵۹ برای سایپا

اخطار: 

اخراج: 

ترکیب تیم ذوب‌آهن ایران: محمد باقر صادقی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمد رضا عباسی، قاسم حدادی فر، ماکائولی کری سانتوس ، علیرضا چراغعلی، ایبابودی باکر ، حمید ملکی، میلاد شیخ فخرالدینی، مجتبی حق دوست

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب تیم سایپا: حامد فلاح زاده، کمال نیک خو، روزبه شاه علی دوست، مجتبی لطفی، طاها شریعتی، امیر حسین حسین زاده، آرمان رمضانی، محمد شریفی، مجید علیاری، آرمین سهرابیان، محمد رضا سلیمانی
 

سرمربی: ابراهیم صادقی

داور: مرتضی منصوریان

کمک داورها: رضا سخندان، یعقوب سخندان/ داور چهارم: داریوش صابر مطلق

شرح بازی:

شرح گل‌:

گل ذوب آهن دقیقه ۴۰: کرنر کوتاه حدادی فر به روی تیر یک ارسال شد تا کری سانتوس با ضربه ای ارام توپ را به داخل دروازه سایپا بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل دوم ذوب اهن دقیقه۴۹: شوت محکم بوحمدان از پشت محوطه جریمه در کنج پایین دروازه سایپا قرار گرفت.

گل اول سایپا در قیقه59: سانتر دقیق معین عباسیان از جناح چپ با ضربه سر سلیمانی که در بین مدافعان ذوب آهن جاگیری کرده بود تبدیل به گل شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۹ - بازیکن سایپا از سمت راست توپر را بر روی دروازه ذوب آهن ارسال کرد که محمد باقر صادقی جایگیری مناسبی داشت و ضربه سر مهاجم سایپا را مهار کرد.

دقیقه۳۳- ضربه ایستگاهی کری سانتوس در اختیار فلاح زاده قرار گرفت.

دقیقه۳۵- سانتر کوتاه ملکی از جناح چپ با ضربه بی دقت سانتوس به بالای دروازه سایپا رفت.

دقیقه۳۹- دفع ناقص فلاح زاده توپ را له چراغعلی رسانذ ولی ضربه بازیگن ذوب آهن با برخورد به سهرابیان به کرنر رفت.

دقیقه۴۴- ضربه حسین زاده بازیکن سایپا از داخل محوطه جریمه به بالای دروازه ذوب آهن رفت.

دقیقه۴۵- اشتباه فخرالدینی باعث شد توپ نصیب علیاری شود ولی این این بازیکن تعلل کرد و در نهایت با ضربه ای بی دقت توپ را به کنار دروازه ذوب آهن زد.

اتفاق ویژه: اولین دیداری که جواد محمدی به عنوان مدیرعامل باشگاه بازی ذوب آهن را تماشا  می کند.

بهترین بازیکن:

کد خبر 385578

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا 2019 تیم فوتبال ذوب آهن علیرضا منصوریان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر در استادیوم پرنس محمد بن فهد به مصاف میزبان خود الخلیج رفت که این بازی با تک گل لاپورت به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

در این مسابقه، تیم میزبان توانست خیلی زود و در دقیقه پنج به گل برسد. روی یک پاس در عمق، محمد شریف با داوید اوسپینا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او با عبور از گلر النصر وارد دروازه شد که به دلیل حضور این بازیکن در شرایط آفساید، گل او مردود اعلام شد.

ویدئو: 331241

دقایقی بعد نوبت به رونالدو بود تا یک گل مردود به ثمر برساند. او روی یک پاس در عمق با سنگربان الخلیج تک به تک شد و توانست او را از سر راه بردارد و ضربه اش را به گل تبدیل کند ولی به دلیل حضور فوق ستاره پرتغالی در آفساید، این گل رد شد.

رونالدو در دقیقه 62 فرصت گلزنی داشت. پاس در عمق بروزوویچ در موقعیت تک به تک به کاپیتان النصر رسید که ضربه او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

حملات النصر بالاخره در دقیقه 68 به بار نشست. این تیم صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال بروزوویچ به روی دروازه با ضربه سر آیمریک لاپورت وارد دروازه شد تا زردپوشان شهر ریاض به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

در نهایت حملات دو تیم به گل ختم نشد تا النصر بتواند در یک دیدار سخت خارج از خانه با یک گل برنده از زمین خارج شده و با یک بازی بیشتر، فاصله اش با الهلال را به عدد 9 برساند.

دیگر خبرها

  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده