Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منصوریان که به دلیل محرومیت در دیدار ذوب‌آهن و سایپا روی نیمکت ذوب‌آهن حضور نداشت بر روی سکوهای ورزشگاه نشسته بود و در مقاطعی از دیدار بازی را به صورت ایستاده دنبال کرده و با بازیکنان خود صحبت می‌کرد. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و سایپا تهران از ساعت 20:15 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که حواشی نیمه نخست این دیدار به شهر زیر است:

در حالی که قرار بود هواداران با کارت ملی و به‌وسیله گیت‌های نصب شده به ورزشگاه وارد شوند، اما برخلاف اعلام قبلی گیت‌ها بلا استفاده بود و تماشاگران ذوب‌آهن به صورت رایگان وارد ورزشگاه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از آغاز دیدار قاسم حدادی‌فر و محمدباقر صادقی با دسته گل به سمت نیمکت سایپا رفتند و با نیمکت‌نشینان این تیم خوش و بش کردند.

جواد محمدی مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن به همراه اعضای هیئت مدیره این باشگاه در ورزشگاه حضور داشتند.

لیگ برتر هندبال| برتری ذوب‌آهن در روز شکست نفت و گازاصفهان| مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن: تغییر در ذات تمام مجموعه‌ها و سازمان‌ها استاصفهان| ترکیب تیم فوتبال سایپا در دیدار با ذوب‌آهن مشخص شد

علیرضا منصوریان که به دلیل محرومیت در این دیدار روی نیمکت ذوب‌آهن حضور نداشت بر روی سکوهای ورزشگاه نشسته بود و در مقاطعی از دیدار بازی را به صورت ایستاده دنبال کرده و با بازیکنان خود صحبت می‌کرد.

حدود 500 هوادار ذوب‌آهن در ورزشگاه حضور دارند و تیم خود را از نزدیک حمایت می‌‌کنند.

تمام صندلی‌های ورزشگاه فولادشهر شماره‌گذاری شده است تا برای دیدارهای آینده که بلیط‌ها به صورت الکترونیکی به فروش می‌رسد مشکلی نداشته باشد.

سکوهای جدید ورزشگاه فولادشهر نیز مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کنند و به نظر می‌رسد برای دیدار هفته سوم آماده شوند.

ماکائولی کریستانتوس مهاجم جدید ذوبی‌‌ها که جایگزین اوساگونا در این فصل شده است نخستین گل خود و ذوب‌آهن را در این فصل به ثمر رساند.

این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

انتهای پیام/ ت R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر می‌روند.

رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره تمهیدات لازم برای حضور تماشاگران و ورود و خروج تیم‌ها به ورزشگاه وطنی به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: همه نیرو‌ها پای کار هستند تا ان‌شاءالله یک بازی بدون دردسری را برگزار کنیم. تمشاگران پرسپولیس هم در قسمت شمالی ورزشگاه مستقر می‌شوند و از در خیابان جویبار وارد خواهند شد. همان ۱۰ درصد به تماشاگران مهمان اختصاص می‌یابد. پشت دروازه می‌نشینند. در ورزشگاه هم از ساعت ۱۴ باز خواهد شد.  

درزی خلردی در مورد اینکه فصل گذشته نساجی در حالی میزبان پرسپولیس بود که خیلی بیشتر از ۱۰ درصد فضای ورزشگاه به تماشاگران مهمان اختصاص یافت و این بار جلوی هجوم بیش از حد مجاز تماشاگران پرسپولیس گرفته خواهد شد، عنوان کرد: تعداد بلیتی که برای تماشاگران مهمان در نظر گرفتیم ۶۰۰ عدد است که همان ۱۰ درصد می‌شود. احتمال اینکه این بار هم بیش از ۱۰ درصد تماشاگر پرسپولیس وارد ورزشگاه شوند وجود دارد ولی تلاش خواهیم کرد تا بیشتر ورزشگاه به تماشاگران نساجی میزبان تعلق پیدا کند. شاید تماشاگران پرسپولیس در میان تماشاگران نساجی وجود داشته باشند. تمهیدات بر این است که تماشاگران نساجی غالب باشند و لیدر‌ها هم با یکدیگر هماهنگ هستند. ان‌شاءالله مشکلی پیش نمی‌آید.

رئیس هیئت فوتبال مازندران در مورد حضور بانوان در ورزشگاه وطنی گفت: امکان حضور بانوان محترم در بازی‌هایی که نساجی میزبان پرسپولیس و استقلال است به دلیل حساسیت مسابقه وجود ندارد. طرفداران دو تیم تهرانی بیشتر از سایر تیم‌ها هستند و به همین خاطر بانوان حضور ندارند. در دیگر بازی‌های نساجی مشکلی نیست و می‌توانند حضور یابند. البته ظرفیت ورزشگاه کم است که نمی‌توانیم در بازی‌های نساجی با استقلال و پرسپولیس پذیرای بانوان محترم باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • ورود وزیر ورزش به حرکت جنجالی هوادار سپاهان
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال