Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان آرامون روز پنج‌شنبه در بازدید از آخرین وضعیت اجرای مجموعه تجاری و تفریحی ستادیوم درارومیه افزود: آذربایجان‌غربی دروازه تجاری کشور با کشورهای اروپایی و مناطق مستعد سرمایه‌گذاری در بخش‌های تجاری و خدماتی است.
وی تاکید کرد: دولت ضمن استقبال از حضور سرمایه‌گذاران در این استان، حمایت‌های لازم در تامین نیازهای زیربنایی برای فعالان در این عرصه را اعمال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: آذربایجان‌غربی در عرصه گردشگری نیز دارای ظرفیت و پتانسیل‌های زیادی است که با سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال در منطقه در کسب درآمد و معیشت مردم استان نیز تحول قابل توجهی را ایجاد می کند.
مدیر طرح‌های عمرانی شهرداری ارومیه نیز در خصوص این طرح گفت: مجموعه تجاری، تفریحی ستادیوم در زمینی به مساحت ۵٣ هزار و ۴٧٠ مترمربع با زیربنای ٢١٣ هزار مترمربع در ۲ فاز در حال ساخت است.
حجت الاسلام بهنام قلی‌اوغلو افزود: برای اجرای فاز نخست تاکنون یک‌هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی هزینه شده که تا پایان این مرحله مجموع سرمایه‌گذاری برای افتتاح آن به ٢ هزار و ۵٠٠میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.
فاز نخست این طرح با مساحت ۹۰ هزار  مترمربع شامل مجموعه‌های تجاری و فروشگاهی تا پایان آبان امسال آماده بهره‌برداری است.
۹‪۹۱۸/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ایرنا ارومیه اعتبار عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان

استاندار لرستان از رایزنی با سرمایه‌گذاران برای مشارکت در بخش‌های دولتی و خصوصی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌‌آباد، ابوطالب شفقت‌ شامگاه سه‌شنبه، در دیدار با جامعه روحانیت لرستان گفت: توسعۀ کشاورزی، بهره‌برداری از معادن و گسترش صنعت گردشگری از جمله ظرفیت‌های مهم این استان است که باید موردتوجه قرار گیرد.

او با اشاره به ضرورت برقراری تمدن اسلامی اضافه کرد: جامعۀ روحانیت با اندیشه‌ورزی مقدمات رسیدن به دولت اسلامی را فراهم کند.

پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه

 استاندار لرستان با تأکید به اینکه دبیرخانه تأمین مالی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در تهران تشکیل شده‌است، یادآور شد: ما تاکنون با ده‌ها سرمایه‌گذار تماس گرفته‌ایم تا در بخش‌های دولتی و عمومی در این استان سرمایه‌گذاری کنند.

شفقت با بیان اینکه تربیت و کمال انسان به‌عهده آموزش‌وپرورش و سایر بخش‌های دولتی است، اعلام کرد: طرحی را باید با گسترش مسجدمحوری ارائه دهیم تا متناسب با رشد فناوری به رشد معنوی انسان افزوده شود.

شفقت تأکید کرد: نیروی انسانی در پیشبرد زمانی در پیشبرد تولید و موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد.

انتهای پیام/‌644/.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • ترور برای بقا
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!