Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:42:53 GMT

ترابی: با حمایت هواداران پوکر می کنیم

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۲۳۵

ترابی: با حمایت هواداران پوکر می کنیم

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی دراولین بازی فصل با تک گل مهدی ترابی و به سختی توانست به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کند.

به گزارش" ورزش سه"، در حالی که بازی پرسپولیس در برابر پارس جنوبی در نیمه اول گره خورده بود و اندک موقعیت های سرخ ها نیز توسط نادری و علیپور از دست رفت این مهدی ترابی بود که در دقیقه 58 روی یک حرکت انفرادی و با یک ضربه هوشمندانه دروازه فرناندو دخسوس را باز کرد تا پرسپولیس به این سه امتیاز دشوار و با ارزش بازی اول دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زننده تک گل سه امتیازی بازی درباره این مسابقه گفت:« خداراشکر می کنم که توانستیم از این بازی سخت سه امتیاز را بگیریم.»


شماره 9 پرسپولیس در ادامه گفت:« همیشه بازی اول بازی خیلی سختی است و همینکه توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم خداراشکر . تیم تازه از شرایط بدنسازی آمده و هرچه جلوتر می رویم هماهنگ تر و بهتر می شویم.» او درباره گلی که در این بازی زد گفت:« این گل خواست خدا و تلاش بچه ها بود من مطمئن هستم که در هفته های بعد تیم عملکرد بهتری خواهد داشت.»


مهدی ترابی درباره بازی هفته آینده برابر تراکتور هم گفت:« بازی سختی داریم اما برای سه امتیاز به تبریز می رویم.» مهاجم ملی پوش پرسپولیس با اشاره به توپ های مسابقه هم گفت:« واقعیتش توپ ها شرایط خوبی ندارند. ما هر کاری می کنیم نمی توانیم خوب ضربه بزنیم و یک جورهایی به توپ تنبل شباهت دارد.»


ترابی در ادامه افزود:« ممنون از هواداران که امروز به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند. امیدوارم امسال هواداران ما را ویژه تر حمایت کنند چرا که سال سختی داریم اما با انشالله با حمایت هوادارانمان در قهرمانی پوکر می کنیم.»

پرسپولیس تهران مهدی ترابی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)

به گزارش  صدای ایران از خبرآنلاین، توهین پیرمرد هوادار سپاهان به بانوان حاضر در ورزشگاه آزادی در بازی با پرسپولیس بازتاب بسیاری در رسانه‌های ورزشی داشته و برخی از چهره‌های ورزشی کشور نیز واکنش تندی به این موضوع نشان داده‌اند.

بنابر روایت خبر ورزشی، باشگاه پرسپولیس نیز ساعاتی پیش بیانیه‌ای دراین خصوص صادر کرد و اکنون اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌ها نیز با انتشار یک استوری به اتفاق جنجالی اشاره کرده است.

اوسمار با انتشار تصویری از بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش فقط یک کلمه را با سه هشتگ و زبان‌های ایرانی - انگلیسی و برزیلی نوشت: «# احترام».


دیگر خبرها

  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!