Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@15:23:28 GMT

سرمربی پارس جنوبی جم: پرسپولیس مدعی قهرمانی است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۴۶۰

سرمربی پارس جنوبی جم: پرسپولیس مدعی قهرمانی است

فراز کمالوند پنجشنبه شب در نشست مطبوعاتی پس از دیدار با پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر با بیان اینکه بازیکنانم در این دیدار تنها ۱۰ دقیقه تمرکز خود را از دست دادند و برابر تیم خوب پرسپولیس شکست خوردیم، افزود: به رغم اینکه این اتفاق افتاد اما از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

وی اظهار داشت: پنج بازیکن ما برای نخستین مرتبه در لیگ برتر بازی می کردند اما از عملکردشان مقابل پرسپولیس رضایت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه نباید برابر بازیکنانی که تجربه حضور در جام جهانی دارند، اشتباه کرد، اظهار داشت:‌ چنانچه بازیکنانم تمرکزشان در آن ۱۰ دقیقه بر هم نمی خورد می توانستیم حداقل امتیاز را از این دیدار کسب کنیم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس تیمی بزرگ و قابل احترام است، ادامه داد: معتقدم شاگردان کالدرون برابر ما خیلی خوب بودند حتی بازیکنان تعویضی این تیم یکی از یکی بهتر بودند.

کمالوند درباره وضعیت تیم خودش نیز گفت:‌ مشکلات ما مربوط به امروز نیست و این تیم از فصل گذشته با کمبودهای زیادی دست به گریبان است. ۱۸ بازیکن بزرگسال از این تیم جدا شدند به زحمت ۱۵ بازیکن جدید به تیم اضافه کردیم. به ما باید حق داد این بازیکنان برای هماهنگی نیاز به فرصت بیشتری دارند.

وی پیش بینی کرد: بازیکنان پارس جنوبی جم پس از ۴ تا ۵ هفته به هماهنگی لازم خواهند رسید و تیم خواهند شد.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم درباره مشکلات مالی این تیم نیز عنوان کرد:‌ بازیکنانی که از فصل گذشته در تیم ماندند ۶۰ درصد قرارداد فصل گذشته را دریافت کردند.  برای هتل و بلیت هواپیما مشکل داریم، ‌بازیکنان خارجی در یک اتاق سه در ۴ زندگی کرده و برای حمام رفتن ۴۰ دقیقه باید در نوبت بمانند.

وی افزود: هنوز حمایت کننده مالی پیدا نکردیم و مشکلات بسیاری دیگر که از حوصله این نشست خارج است.

کمالوند درباره توپ جدید لیگ برتر نیز گفت: توپ مسابقه ضعیف‌ترین و بی کیفیت‌ترین توپی بود که در ۱۲ سال گذشته مورد استفاده شده است. این توپ به معنای واقعی کلمه افتضاح بود.

به گفته وی توپ تهیه شده برای فوتبال مناسب نیست و همانند توپ فوتسال توپی تنبل است و به زحمت در چمن حرکت می کنند البته این  را تمامی بازیکنان هم به سازمان لیگ متذکر شده اند.

وی در ادامه این نشست گفت: «مهدی تاج» مدیری ورزشی است که سابقه فوتبالی داشته و بعدا وارد بدنه مدیریتی شد.  اما آقای تاج اگر امروز من اعتراض کنم مرا فوری جریمه می کنید.  چرا یکی از مشکلات اصلی فوتبال که توپ است را اصلاح نمی کنید. درست است باید ورزشگاه ها اصلاح شود اما توپ ابتدایی‌ترین ابزار بازی است.

کمالوند ادامه داد: چرا پول ما را از تیم هایی که در آن کار کردیم نمی گیرید. «علی کفاشیان» رییس سابق فدراسیون فوتبال بزرگترین ضربه را به من زد. سه سال گفت فرصت بده بعد طلبت را می گیرم امروز یکی از این تیم ها منحل شده است و من به پولم نرسیدم.

 کمالوند در خاتمه در خصوص اظهار نظر کالدرون درباره وقت کشی بازیکنان تیمش گفت: کالدرون نظرش را گفته و درباره داوری نیز چیزی برای گفتن ندارم همه چیز خوب بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محمد مسعودنیا، رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به کاشت درخت حرا در سواحل مناطق پیرامونی داشته و در این مسیر گام‌های مهمی برداشته است.

وی افزود: با انجام اقدامات لازم و برنامه‌ریزی در جهت توجه به مسائل زیست محیطی مناطق پیرامونی، مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا را به محیط زیست استان بوشهر اهدا و این تعداد در سواحل شهرستان‌های مناطق پیرامونی کاشت گردید.

مسعودنیا گفت: عملیات پاکسازی سواحل مناطق پیرامونی یکی از برنامه‌های مهم حوزه محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی است.

وی افزود: در همین راستا در سال گذشته بیش از ۷۰ عملیات پاکسازی سواحل با تلاش و اقدامات شاخص متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های سیزده‌گانه و با مشارکت پیمانکاران، جوامع محلی و سمن‌های فعال در منطقه به ثبت رسیده است.

مسعودنیا گفت: سال گذشته، بیش از ۶ هزار اصله نهال در گونه‌های مختلف بومی و سازگار با منطقه در طبیعت شهرستان‌های همجوار با همکاری پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی کاشته شد.

دیگر خبرها

  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)