Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین اسماعیلی درباره علت بازداشت دو نماینده مجلس توضیح داد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی قوه قضاییه با تایید بازداشت دو نماینده مجلس گفت: این دو نماینده در ارتباط با پرونده‌ای درباره فروش محصولات سایپا که از مدت‌ها قبل در دادگستری و دادسرای تهران تشکیل شده بود، بازداشت شدند.

اسماعیلی افزود: آن‌ها در فرایند دادسرا مکررا احضار شدند و تحقیقات لازم به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی قوه قضائیه گفت: قرار تامین صادر شد که این نمایندگان نتوانستند وثیقه تعیین شده را بسپارند و بازداشت شدند و هروقت وثایق موردنظر را ارائه کنند تا زمان رسیدگی دادگاه، آزاد خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قوه قضائیه نماینده مجلس بازداشت سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا اعلام شد+ جدول

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه شرکت سایپا پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه ،شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR، کوییک با گیربکس اتوماتیک، ساینا اس گیربکس اتوماتیک، ساینا مدل جی ایکس اتوماتیک، ساینا اس دوگانه سوز، ساینا جی ایکس، ساینا مدل جی ایکس دوگانه سوز، اقدام کرده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ پیامک به ایشان ارسال شده می‌رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می‌گردد.

کد خبر 6099084 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • استقبال مردم بلاروس از محصولات گروه سایپا
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا اعلام شد+ جدول
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد