Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: متأسفانه یک لحظه غفلت باعث شد تا گل بخوریم و دو امتیاز ارزشمند را در سیرجان جا بگذاریم. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از سیرجان، محمدرضا مهاجری پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: باید از تماشاگران نساجی که از قائمشهر به سیرجان آمدند، تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به هواداران سیرجان هم تبریک بگویم که 90 دقیقه تیم‌شان را تشویق کردند. به گل‌گهر احترام می‌گذارم، اما به غیر از نتیجه به اهدافی که می‌خواستیم رسیدیم. گل‌گهر تیم خوبی بود و استراتژی خودش را داشت.

وی افزود: پس از گلی که زدیم، به بازیکنان باتجربه تیمم گوشزد کردم که بازی مدیریت کنند. ما می‌دانستیم نقطه قوت گل‌گهر کجاست، اما متأسفانه یک لحظه غفلت باعث شد تا گل بخوریم و دو امتیاز ارزشمند را در سیرجان جا بگذاریم. فوتبال است و این اولین بازی لیگ بود. تیم ما خوب بازی کرد و از بازیکنانم راضی‌ام. به غیر از آن لحظه‌ای که غافلگیر شدیم، تیم ما مدیریت خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد: تیم داوری نیز خوب کار کرد و امیدوارم سال خوبی را تجربه کنند. ما باید کمک کنیم تا فشار از روی داوران برداشته شود و راحت‌تر سوت بزنند. همان‌طور که مربیان و بازیکنان اشتباه می‌کنند، آنها نیز اشتباه می‌کنند و باید به آنها احترام گذاشت. از فدراسیون نیز تشکر می‌کنم که با وجود مشکلاتی که وجود داشت، لیگ را آغاز کردند تا تنور فوتبال داغ شده و فوتبال‌دوستان نیز از تماشای لیگ لذت ببرند.

لیگ برتر فوتبال| اولین امتیاز لیگ برتری سیرجانی‌ها با تساوی برابر نساجی

انتهای پیام/

 

R1015150/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران محمدرضا مهاجری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران محمدرضا مهاجری تیم فوتبال نساجی مازندران محمدرضا مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و تماشاگران شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه انجام دادند. 

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند