Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@03:24:58 GMT

برکناری آذری روحیه بازیکنانمان را به هم ریخت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۶۳۰

برکناری آذری روحیه بازیکنانمان را به هم ریخت

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:  در مجموع بازیکنانمان آن چیزی را که می خواسیم به بهترین شکل انجام دادند و امروز نویدبخش روزهای خوبی بود

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خرمگاه پس از شکست 2 بر 3 تیمش مقابل سایپا در نشست خبری، اظهار کرد: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم؛ فرصت پیروزی در بازی امروز را داشتیم، اما با بی تجربگی ده نفره شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در مجموع بازیکنانمان آن چیزی را که می خواسیم به بهترین شکل انجام دادند و امروز نویدبخش روزهای خوبی بود و آینده روشنی داریم.

وی با بیان اینکه بکر بازیکن خارجی است که خریده ایم و باید از این بازیکن استفاده کنی، افزود: او از لحاظ بدنی آماده نیست؛ باید تلاش کنیم تا امادگی کامل در کل تیم ایجاد شود و باید به تمام بازیکنانمان کمک کنیم تا همه آن ها شرایط خوبی پیدا کنند.

خرمگاه در رابطه با عملکرد محمد باقر صادقی دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: صادقی بازیکن خوبی است و اگر امشب باختیم، همگی باهم شکست خوردیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با برکناری سعید آذری از مدیرعاملی این باشگاه، خاطرنشان کرد: برکناری آذری مقداری روحیه بازیکنانمان را به هم ریخت؛ برای او آرزوی موفقیت میکنم، اما این موضوع بعد از بازی با سایپا اتفاق می‌افتاد بهتر بود.

وی در رابطه با اخراج چراغعلی بازیکن تیم فوتبال ذوب اهن، خاطرنشان کرد:او بی تجربگی کرد و امیدوارم این بازی درس بزرگی برای چراغعلی‌ها باشد.

تکمیل می شود..

کد خبر 386793

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال سایپا لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد