Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@21:00:40 GMT

شهروندان تهرانی رایگان ویزیت می شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۷۲۰

به گزارش مهر، محمدرضا عزیزی مدیر آموزش سازمان نظام پزشکی، گفت: جشنواره ارتقاء سلامت شهرواندان تهرانی در راستای عمل به اهداف و وظایف سازمان نظام پزشکی مبنی بر آموزش همگانی و ارتقاء سطح سواد و آگاهی‌های عمومی در حوزه سلامت ویژه شهروندان عزیز شهر تهران برگزار خواهد شد.  

دبیر جشنواره ارتقا سلامت شهروندان تهرانی، در خصوص برنامه های جشنواره، افزود: در این جشنواره همزمان با ارائه برنامه های آموزشی با محتوای آموزش مراقبت های اولیه، اورژانس ها و پیشگیری از بیماری های شایع در قالب پمفلت، کلیپ و فیلم‌های آموزشی، طنز و نمایش، مراقبت های بهداشتی اولیه و خدمات تخصصی درمان هم در قالب ویزیت رایگان  ارائه خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مراقبت های بهداشتی اولیه اعم از کنترل قند، فشارخون و کنترل قدو وزن و نیز مشاوره تغذیه و ویزیت رایگان از ساعت ۸ صبح با حضور متخصصین ، عفونی، گوارش، کلیه و فشارخون، قلب و عروق، ارتوپدی، اطفال، جراحی مغز و اعصاب، روماتولوژی،زنان و زایمان، پوست،داخلی مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، جراحی عمومی، خون، مشاوره خانواده و تغذیه آغاز و تا ساعت ۱۱ ادامه خواهد داشت. 

وی ادامه داد: ویژه برنامه روز پزشک رادیو سلامت تحت عنوان «دستان پرمهر» به طور زنده و از محل فرهنگسرای بهمن از ساعت ۹ تا ۱۱ با حضور میهمانان ویژه و چهره های بنام پزشکی روی آنتن خواهد رفت. همچنین رادیو سلامت برنامه جنگ ویژه را نیز از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در سالن اصلی مجموعه فرهنگسرای بهمن برگزار می کند که شهروندان تهرانی می توانند از برنامه های شاد و مفرح و موسیقی زنده و برنامه های آموزشی استفاده کنند.  

عزیزی در خصوص محل های برگزاری همایش و همکاران این برنامه، افزود: به جز فرهنگسرای بهمن که محل اصلی برگزاری است مراقبت های بهداشتی اولیه و ویزیت رایگان در ۳ منطقه دیگر، پایگاه مقداد در سی متری جی، پایگاه مالک اشتر در خاوران و فرهنگسرای هنگام در شمال شرق تهران (منطقه شمیران نو) ارائه خواهد شد. وزارت بهداشت،‌ رادیو سلامت، بهداری سپاه تهران، نیروی مقاومت بسیج، بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی، شهرداری تهران، هلال احمر، سازمان فرهنگی و هنری شهر سالم و اداره کل سلامت شهرداری تهران، دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی از همکاران برگزار کننده این برنامه هستند.

 
کد خبر 4699341

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر

شهردار شهرکرد گفت: شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی یک شهر محصوب می‌شوند و سلامت یک جامعه از سلامت تک تک شهروندان یک شهر به وجود آمده است.

محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو یا خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی جمع‌آوری پسماندها به صورت چهره به چهره دلیلی برای داشتن شهری با شهروندان آگاه است و آگاه‌سازی در راستای سلامت، تأثیر به‌سزایی می‌تواند در ارتقای سلامت جامعه داشته باشد و شهرداری شهرکرد تلاش می‌کند تا با همکاری شهروندان، شهری بدون مخاطرات زیست‌محیطی به وجود آورد.

وی افزود: شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی یک شهر محسوب می‌شوند و سلامت یک جامعه از سلامت تک‌تک شهروندان یک شهر به وجود آمده است.

شهردار شهرکرد ادامه داد: شهرداری شهرکرد به مناسبت هفته بهداشت بر مساله بهداشت محیطی، تمرکز ویژه‌ای دارد و جمع‌آوری زباله‌ها و پاکیزگی شهر، بیشتر از گذشته به سلامت جامعه می‌تواند کمک کند.

واحدیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 747251

دیگر خبرها

  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر