Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع نظامی از وقوع درگیری‌های شدید بین نیروهای دولت فراری و مستعفی یمن و شبه نظامیان برخوردار از حمایت‌های امارات در استان شبوه خبر دادند. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع نظامی امروز پنجشنبه گفت که درگیری‌ها بین نیروهای دولت فراری و مستعفی یمن و نیروهای شورای انتقالی که از حمایت‌های امارات برخوردار هستدن در شهر عتق در استان شبوه از سرگرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری آناتولی به نقل از منابع محلی گزارش داد که در پی این درگیری‌ها جنگنده‌های سعودی در آسمان شهر عتق به پرواز در آمده‌اند.

یمن|155 بار حمله به عربستان از ژانویه الی می؛ حملات گسترده متجاوزان به الدریهمی

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز پنجشنبه با انجام عملیاتی نظامی موفق شدند پیشروی متجاوزان در غرب کوه النار در اطراف جیزان را متوقف کرده و چندین مقر را به کنترل خود در بیاورند.

یک منبع نظامی گفت که در جریان این عملیات دو خودروی نظامی منهدم و چندین نفر از عناصر مزدور به اسارت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در آمدند.

انتهای پیام/

R36348/P1014142/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند تیپ از نیروهای لشکر ۹۹ ارتش مجدداً به مناطقی مابین جنوب و شمال نوار غزه بازگشتند تا جایگزین نیروهای تیپ ناحال شوند که آماده حمله به رفح می‌شوند.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی از تیپ های ارتش رژیم صهیونیستی از برخی مناطق غزه از جمله خان یونس خارج شده بود.

در تحولی دیگر، ظهر امروز منابع محلی از درگیری شدید مقاومت با نظامیان اشغالگر در اطراف اردوگاه النصیرات در شهر غزه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد درگیری‌های شدیدی بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه جریان دارد.

از سوی دیگر، الموگ بوکر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ارتباط با نبرد زمینی غزه گفت: داستان حقیقی این روزهای نوار غزه این است که ما آن‌گونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم.

کد خبر 6087602 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • عفو بین‌الملل خواستار ورود بازرسان به نوار غزه شد
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی