Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عبدالرضا آقاخانی پنجشنبه‌شب در دیدار مردمی استاندار قم با مردم منطقه نیروگاه این شهر افزود: با اجرای این طرح ضریب امنیت در این مناطق به‌ویژه در سطح بوستان‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح و احداث کانکس‌های انتظامی در بوستان‌های منطقه ۲ و ۶ به‌ویژه در فاز دوم بوستان نبوت، ضریب و سرانه‌های امنیتی مردم بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم نیروگاه از فرماندهی انتظامی قم، افزایش مباحث و ضرایب ایمنی در سطح بوستان‌های محلی است.

وی همچنین با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی مدارس اظهار داشت: گشت‌های نیروی انتظامی استان هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در قالب طرح مدارس در مناطق ۲ و ۶ شهر قم به اجرا درخواهد آمد.

آقاخانی ادامه داد: طرح مدارس به دلیل بررسی‌های میدانی صورت گرفته در ایام تعطیل سال و به‌ویژه فصل تابستان اجرا نمی‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم منطقه نیروگاه قم در دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای انجام داده و همواره منشا اتفاق‌ها و اثرهای مثبت فراوانی بوده‌اند.

آقاخانی تاکید کرد: مردم نیروگاه بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده و هر اندازه که به این منطقه خدمات‌رسانی شود، نمی‌توان خدمات آن‌ها را جبران کرد.

استاندار قم در سلسه برنامه‌های مستقیم و بی‌واسطه با مردم، با مردم منطقه نیروگاه دیدار کرد و از نزدیک در جریان مطالبات آن‌ها قرار گرفت.

نیروگاه متراکم‌ترین و پرجمعیت‌ترین منطقه قم بیش از ۴۵۰ هزار تن جمعیت دارد و در غرب قم واقع‌شده است؛ بیشتر نقاط این منطقه قدمتی بیش از ۵۰ سال ندارد و مهاجران از قومیت‌های مختلف را در خود جای‌داده است. 

۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر خدمات رسانی دوران دفاع مقدس فرماندهی انتظامی قم نیروی انتظامی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیر کوه افتاد و مهره‌های کمرش آسیب جدی دید. چند روزی تو بیمارستان بستری بود. گفتند، باید استراحت مطلق داشته باشه قبول نکرد.

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیر وفایی [نویسنده سریال]مسیر نورالدین رو از گروه جدا نوشت… یه مدت تو یه ماشین کمپر درازکش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد… با کمربند طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش رو می‌کرد.

با هم خندیدیم و با هم گریه کردیم

خنده با سادگی‌های بی شیله پیله خودمون تو قصه و گریه برای سنگینی بار زندگی رو شونه‌های مردم یگانه و بی همتای سیستان و درد کوله‌های کولبران کردستان و درد استخوان سوز کودکان معصوم دچار سرطان …
گذشت‌
می‌گذره
بزرگترین موهبت زمان همین گذشتن‌شه
اما…
تنها امید اینه که دیدن نون خ برای مردم سرزمینم شیرین باشه در حد یک لبخند و برای مسئولین بی تفاوت به تلنگر که تا فرصت هست به برداشتن باری از دوش این مردم همیشه نجیب همت کنند.
هر چند اگر یک درصد برای اولین امید و تنها یک لبخند مردمم امید داشته باشم
به دومی
آخه مگه می‌شه ندید؟

 

دیگر خبرها

  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه