Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی پورعلی‌گنجی، بازیکن خط دفاعی العربی دوحه در ترکیب اصلی تیمش برای نخستین بازی فصل جدید لیگ ستارگان قطر به میدان می‌رود. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال العربی دوحه امشب (جمعه) در بازی هفته نخست فصل 2020 - 2019 لیگ ستارگان قطر به مصاف تیم الاهلی می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان روزنامه استاد الدوحه قطر نام مرتضی پورعلی‌گنجی، ملی‌پوش ایرانی را در جمع 11 بازیکن اصلی تیم العربی برای بازی امروز قرار داد.

در دیدارهای روز گذشته هفته نخست لیگ ستارگان قطر تیم الشحانیه با حضور رامین رضاییان، مدافع ایرانی برابر تیم الغرافه شکست 3 بر صفر را پذیرا شد. السیلیه نیز با گلزنی کریم انصاری‌فرد، دیگر ملی‌پوش ایرانی به تساوی یک - یک با الخور بسنده کرد.

شکست یاران رضاییان در گام نخست

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مرتضی پورعلی‌گنجی لیگ ستارگان قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرتضی پورعلی گنجی لیگ ستارگان قطر مرتضی پورعلی گنجی لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال السد قطر دیشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر الشمال را شکست دهد که محمدامین حزباوی، مدافع جوان تیم ملی ایران ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

السد با پیروزی در این بازی ۴۹ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته تا پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. بدین ترتیب حزباوی در نخستین فصل حضور خود در قطر موفق شد با این تیم به نخستین جام خود برسد. این مدافع جوان در این فصل در ۱۸ بازی از مسابقات لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفت و یک بار نیز موفق به گلزنی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد