Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@12:09:59 GMT

تشکیل کمیسیون پزشکی برای پرویز هادی در روز شنبه

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۷۵۳۳

تشکیل کمیسیون پزشکی برای پرویز هادی در روز شنبه

پرویز هادی که مدتی است با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه شده، شنبه (فردا) در فدراسیون پزشکی حاضر خواهد شد تا وضعیتش در آستانه مسابقات جهانی مورد بررسی قرار گیرد. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دارنده مدال برنز سنگین وزن مسابقات جهانی 2018 که یکی از امیدهای کسب مدال و سهمیه المپیک در مسابقات جهانی 2019 قزاقستان محسوب می‌شود، از چندی پیش دچار مصدومیت از ناحیه کمر شده و این روزها برای پیگیری تمریناتش با مشکل جدی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی، پرویز هادی اصرار دارد که حتما در قزاقستان کشتی بگیرد اما با توجه به اینکه یک سال دیگر المپیک توکیو در پیش است، او فردا در فدراسیون پزشکی ورزشی حاضر خواهد شد تا وضعیتش مورد بررسی قرار گیرد.

در همین خصوص کمیسیون پزشکی تشکیل خواهد شد تا در مورد پرویز هادی که گزینه اصلی تیم ملی کشتی آزاد در وزن 125 کیلوگرم است، تصمیم گیری شود.

استاندار خراسان شمالی خواستار سهمیه لیگ برتری کشتی شداعلام ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی جهان

 

انتهای پیام/

 

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟

عبدالحسین خسروپناه درباره سرنوشت مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی و دندانپزشکی در کنکور سراسری افزود: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را فقط شورا می تواند تغییر دهد و فعلاً مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی و دندانپزشکی تغییر نکرده است.

وی افزود: قرار بود بر اساس این مصوبه، از مناطق محروم دانشجو جذب شود و افزایش ظرفیت به منظور رفع نیاز آن مناطق طراحی شده بود. ضمن اینکه بر اساس این مصوبه قرار شده بود افرادی که در این ظرفیت جذب شوند باید تعهد خدمت دهند تا در آن مناطق محروم خدمت کنند. قرار بود سازمان برنامه و بودجه هم زیرساخت های وزارت بهداشت را تامین کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: بخشی از این مصوبه که افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پذیرش بود، اجرا شد و در بخش هایی هم بیش از ۲۰ درصد ظرفیت اضافه شد. طبیعتاً تامین نشدن زیرساخت ها ما را در آینده با افت تحصیلی در آموزش پزشکی مواجه کند و می تواند برای آینده خطرناک باشد.

وی با اشاره به تشکیل کمیسیون سلامت در شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: در کمیسیون سلامت هم پزشکان، هم مهندسان مرتبط با مباحث پزشکی، هم روانشناسان و هم دیگر دست اندرکاران و صاحب نظران علم و فناوری کشور حضور دارند، از این رو  شایبه تعارض منافع منتفی است. موضوع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی در این کمیسیون در حال بررسی است.

خسروپناه اظهار داشت: این مصوبه در کمیسیون سلامت در حال بررسی است و در حال جمع آوری اطلاعات جامعی در این زمینه هستند که آن را در صحن شورا ارائه کنند. اگر اعضای شورا این جمع بندی را پذیرفتند و آن را مصوب کردند یک مهلتی برای سال های آینده برای اجرای این مصوبه درنظر گرفته می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا