Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاکرمی می‌گوید از ۸ مدال بین المللی کسب شده در کل تاریخ ژیمناستیک ایران، ۶ مدال در دو سال اخیر کسب شده است.

رضا شاکرمی مدیر تیم ملی ژیمناستیک و مدیر خانه ژیمناستیک ورزشگاه شیرودی در گفتگو با ایسنا، در باره  اوضاع مجموعه ژیمناستیک شیرودی، گفت: خانه ژیمناستیک مجموعه شهید شیرودی، شناسنامه ژیمناستیک کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز دارای فضایی مناسب و مجهز به تجهیزات به روز، اما کمی فرسوده است.
او افزود:  به علت نبود بودجه در فدراسیون امکان نوسازی تجهیزات وجود ندارد و امر مهم نوسازی تجهیزات نیازمند همکاری اسپانسرها و مسئولین ورزش کشور است.
شاکرمی با بیان اینکه میزان علاقه مندی به ژیمناستیک زیاد شده است، اظهار کرد: مجموعه  شیرودی هم اکنون نزدیک به ۶۰۰ نفر هنرجو در ماه دارد که نسبت به مدت مشابه سال های گذشته افزایش بسیار چشمگیری داشته است. 
شاکرمی دلایل ازدیاد و کشش مردم به سوی این رشته در ماه های اخیر را برگزاری اردوهای منظم تیم های ملی ژیمناستیک و دیدار مستقیم قهرمانان این رشته با هنرجویان نوپا خواند و افزود: این برگزاری های منظم تیم ملی باعث اشتیاق ورزشکاران به دیده شدن در مجامع ملی و بین المللی شده است. همچنین برگزاری منظم لیگ ها و مسابقات کشوری باعث ایجاد انگیزه و روحیه در بین هنرجویان پیشین و مربیان این رشته شده است.

او افزود: روحیه و انگیزه بالای قهرمانان و درخشش در مجامع بین المللی باعث کشش شدید هنرجویان به این ورزش پایه شده است و این انگیزه باعث کسب مدال های بین المللی در رشته ژیمناستیک شده که از بین ۸ مدال بین المللی کسب شده در کل تاریخ ژیمناستیک ایران، ۶ مدال در دوسال اخیر بوده است.
شاکرمی گفت: ژیمناستیک به عنوان پایه ای ترین ورزش می تواند تحولی عظیم در ارتقای کلیه رشته های ورزشی کشور ایجاد کند و تمام رشته های ورزشی یک کشور را در سطوح بین المللی مطرح کند. این امر در صورتی امکان پذیر است که این ورزش به طور جدی مورد توجه مسئولین ورزش کشور قرار بگیرد که امیدوارم حرکتی که چند سالی در این ورزش آغاز شده با حمایت وزارت ورزش ماندگار و ادامه دار شود.
شاکرمی همچنین تنها خلاء امروز را عدم وجود اسپانسرهای مالی برای خانه ژیمناستیک مجموعه شهید شیرودی دانست و گفت: عدم وجود اسپانسر برای آینده این ورزش و ورزشکاران این رشته ایجاد نگرانی می کند که  امیدوارم  این مشکلات به زودی رفع گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شیرودی شاکرمی مدیر تیم ملی ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی

مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور روز سه‌شنبه با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران سال ۱۴۰۲ اهدا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است