Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@01:11:14 GMT

برانکو مجبور به عذرخواهی شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۷۸۰۳

ساعت 24-برانکو ایوانکوویچ از هواداران الاهلی بابت نتایج این چند وقت اخیر عذرخواهی کرد.

تیم فوتبال الاهلی عربستان که به تازگی توسط برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس هدایت می شود بعد حذف از لیگ قهرمانان آسیا توسط رقیب دیرینه یعنی الهلال، شب گذشته نیز هفته اول لیگ عربستان را با تساوی خانگی مقابل یک حریف نه چندان قدرتمند شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین اتفاق باعث شد که از دیشب انتقادها از برانکو ایوانکوویچ به اوج برسد. حتی در خبرها آمد که مسئولان باشگاه عربستانی قصد دارند طی این چند روز موضوع ابقا و یا اخراج سرمربی کروات را بررسی کنند. در همین رابطه برانکو هم تنها راه پیش رو را عذرخواهی از هواداران الاهلی دیده و گفته: از نتیجه حاصل شده متاسف و ناراحت هستم.از همه بابت این نتیجه عذر می‌خواهم. مرتکب یکسری اشتباهات در خط میانی شدیم.در بازی‌های بعدی حتما آن را جبران می‌کنیم.

باید دید این حرف ها هواداران و مسئولان باشگاه الاهلی را متقاعد می کند به برانکو فرصت بیشتری برای بازی های آینده بدهند یا خیر؟ نکته قابل توجه اینجاست که برانکو در پرسپولیس هم فصل اول کارش را خیلی بد شروع کرد اما در ادامه در همان فصل نایب قهرمان لیگ برتر و در سه فصل بعدی به صورت متوالی قهرمان لیگ برتر شد و در آسیا هم به موفقیت های زیادی رسید.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن سوخته‌سرایی اظهار کرد: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

وی ادامه داد: مسافران این قطار با مینی بوس از بندرگز در حال جابه جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

سوخته‌سرایی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 6087344

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد