Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی بوجاریان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و عراق که پیش از این قرار بود در روزهای یکشنبه و سه ‌شنبه هفته آینده برگزار شود، به دلیل تعویق یک روزه سفر تیم عراق به ایران، به دوشنبه و پنجشنبه موکول شد.

وی اضافه کرد: دیدار ۲ تیم در ساعت ۱۹ و  ۴۵ دقیقه روزهای دوشنبه و پنج شنبه در ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوجاریان خاطرنشان کرد: برای تمرین آماده سازی ۲ تیم نیز سه ورزشگاه شهدای قدس، ۱۵ هزار نفری شهید مفتح و ۱۰ هزار نفری شهید حاجی بابایی مریانج در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: تیم ملی فوتبال کشورمان به مدت یک هفته در همدان اقامت دارد.

شهرستان همدان میزبان مسابقات مقدماتی آسیا در گروه ایران شده و تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در این مسابقات با تیم‌های افغانستان، فلسطین و مالدیو هم گروه است.

مسابقات گروه سوم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا از ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه امسال به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

۷۵۲۰/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مالدیو افغانستان همدان فلسطین عراق ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور