Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهرام گودرزی بازیکن تیم فوتبال پارس‌جنوبی گفت: فکر می‌کنم عملکردمان در بازی اول بد نبود و بازی خوبی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتیم. تاریخ انتشار: 11:17 - 01 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۳۶۰۶

شهرام گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم عملکردمان در بازی اول بد نبود و بازی خوبی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته متاسفانه در یک صحنه غفلت داشتیم که همان لحظه، پرسپولیس به گل رسید اما به طور کلی برای بازی اولین عملکردمان بد نبود.

وی در مورد اینکه آیا از نظر فنی شرایط پارس‌جنوبی خوب است یا بد، گفت: تیم ما نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته و شاید حدود ۸۰ یا ۹۰ درصد لیست بازیکنان تغییر کرده است. به همین علت زمان می‌برد تا به هماهنگی برسیم. امید زیادی به تیم‎مان داریم و امیدواریم مسئولان ما را حمایت کنند تا بتوانیم مثل سال گذشته بازی‌های خوبی انجام بدهیم.

بازیکن پارس‌جنوبی در خصوص انتقاد زیاد نیمکت‌نشینان این تیم، به عملکرد داور گفت: فشار زیادی را در طول بازی تحمل کردیم که البته این مسائل در فوتبال طبیعی است. به نظرم در یک صحنه داور می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد ولی در مجموع داوری بد نبود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرام گودرزی پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم