Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:06:09 GMT

فن‌دایک: مربی نمی‌شوم؛ استعدادیاب شاید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۷۹۵۸

فن‌دایک: مربی نمی‌شوم؛ استعدادیاب شاید

ویرژیل فن‌دایک، ستاره خط دفاعی لیورپول می‌گوید احساس می‌کند برای مربی‌گری ساخته نشده و بعید می‌داند بعد از بازنشستگی به دنیای مربی‌گری رو بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک، دفاع وسط هلندی لیورپول و ستاره خط دفاعی این تیم می‌‌گوید احساس می‌کند برای مربی‌گری ساخته نشده و بعید می‌داند بعد از خداحافظی با فوتبال به عنوان بازیکن به دنیای مربی‌گری رو بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فن‌دایک می‌گوید دنیا برای مربی‌ها گاهی بسیار بی‌رحم است.

 

 

فن‌دایک 28ساله در حال حاضر در اوج دوران فوتبالی خود به سر می‌برد و یکی از نامزدهای مهم دریافت توپ طلای امسال به حساب می‌آید. آرامش و بازی‌خوانی خوب فن‌دایک باعث شده بسیاری از آمادگی او برای رو آوردن به مربی‌گری بعد از پایان دوران فوتبالش خبر دهند ولی ستاره هلندی می‌گوید با این نظر مخالف است.

 

فن‌دایک در این باره گفت:" اوایل که فوتبال را شروع کرده بودم فکر می‌کردم یک روز مربی می‌شوم ولی در حال حاضر بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد. دنیا می‌تواند خیلی بی‌رحم باشد ... خیلی‌ها هستند که با نظرهایشان می‌توانند روی آدم تاثیر بگذارند و اگر تصمیم با من باشد حاضر نیستم در چنین موقعیتی قرار داشته باشم".

 

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت:" ولی شک ندارم که در فوتبال خواهم ماند. البته کارشناس هم نخواهم شد چون یک کارشناس باید چیزهایی بگوید که شاید دلش نخواهد ولی مجبور است. باید ببینیم چه می‌شود. من احساس می‌کنم در کشف استعدادها قابلیت خوبی دارم پس شاید دنبال این کار بروم".

 

 

لیورپول ویرجیل فن دایک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول ویرجیل فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم

به گزارش "ورزش سه"، رایان بابل، وینگر سابق لیورپول، تایید کرد که از انتخاب لیورپول ناراحت است و در دوران حضورش در آنفیلد "ناراضی و مضطرب" بود.

بابل در سال 2007 با مبلغ 14 میلیون دلار از آژاکس به لیورپول پیوست اما نتوانست آنطور که باید ارزش خود را اثبات کند. او تنها 22 گل در 146 بازی با پیراهن لیورپول در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند.

بابل 37 ساله در مورد شروع سخت خود در لیورپول، اینکه رافائل بنیتز، سرمربی وقت، چگونه با او سرد برخورد کرد و همچنین اینکه چرا نتوانست در لیورپول تبدیل به یک خرید موفق شود، صحبت کرده است.

او به اتلتیک گفت:"این برای خودم کمی ناامید کننده بود، چون زمانی که در نهایت لیورپول را انتخاب کردم، به من قول دادند که زیاد بازی کنم و به من گفته شد که واقعاً با من خوب رفتار خواهند کرد. اما از روز اول، من تنها بودم و این موضوع خیلی سخت بود.

من 20 ساله بودم، اولین بار بود که در خارج از کشورم زندگی می‌کردم، اولین بار بود که خانه داشتم چون آن زمان هنوز در خانه والدینم در هلند بودم. بنابراین بسیاری از چالش‌های جدید وجود داشت که مجبور شدم به یکباره با آن‌ها مقابله کنم و کار را بسیار سخت کرده بود.

زمان‌هایی وجود داشت که واقعا خوشحال نبودم، کاملا شبیه به خودم نبودم یا مضطرب بودم. فکر می‌کنم اکنون در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که می‌خواهید از بازیکن آسیب پذیر حمایت کنید. من در زمانی فوتبالیست بودم که نشان دادن ضعف، غیرقابل قبول بود. امکان داشت شما را کاملا کنار بگذارند."

دیگر خبرها

  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم