Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@11:30:23 GMT

تلاش دولت برای اتصال شهرکرد به مسیر ریلی اصفهان

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۸۰۰۰

آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در پایان سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران استان تاکید کرد: کرمانشاه، همدان، ‌آذربایجان غربی و گیلان در ۲ سال گذشته به شبکه ریلی کشور متصل شدند و تا چند ماه دیگر اتصال استان آذربایجان شرقی از مسیر میانه به بستان‌آباد به شبکه ریلی کشور برقرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت تصریح کرد: دولت برای اتصال شهرکرد به مسیر ریلی اصفهان تلاش خود را با جدیت انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: تکمیل‌ بزرگراه شهرکرد – بروجن – لردگان – خوزستان و اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای آزادسازی قطعات باقیمانده این طرح و بهره‌برداری از آن تا ۳ ماه دیگر از مصوبات این سفر محسوب می‌شود.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تامین مالی برای اجرای طرح‌های مرتبط با آب در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.

وی گفت: بخشی از اهداف رونق تولید در بخش‌های مختلف را می‌توان از طریق توسعه واحدهای صنعتی و کشاورزی انجام داد.

نوبخت تاکید کرد: به همین منظور می‌توان بهره‌برداری از خط تولید خوراک میگو در واحد تولیدی خوراک آبزیان شهرکرد را جزو این واحدهای موثر دانست.

وی در پایان افزود: به منظور توجه به محرومان چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی برای احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی روستایی در این استان صورت گرفت.

نوبخت تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت این تعداد واحد مسکونی آغاز شد و تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به عنوان جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری، به شهرکرد سفر کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت چهارمحال و بختیاری شبکه ریلی قطار شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرآنلاین ،محمد کاظم منزوی افزود: برقراری یک پرواز از استانی به استان دیگر پیگیری‌های زیادی می‌طلبد.

وی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر برقراری سه پرواز شامل شهرکرد - عسلویه و شهرکرد - مشهد و بالعکس و حداقل یک پرواز به خارج از کشور(عتبات عالیات و عمره) مورد نظر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آخرین پیگیری‌های انجام شده تاکنون پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از فرودگاه شهرکرد برقرار شده است.

وی با تاکید براینکه استقبال مردم از برقراری این پرواز می‌تواند موجب ادامه پرواز شهرکرد - عسلویه باشد افزود: نباید به دلیل استقبال نکردن مردم این پرواز (شهرکرد - عسلویه ) غیراقتصادی تلقی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای پاسخ به درخواست قشر زحمت کش استان و با حمایت و پیگیری استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از فرودگاه شهرکرد از سر گرفته می‌شود.

خدایار باقری هارونی افزود: در این ارتباط ساعت ورود پرواز شهرکرد - عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

وی اظهار داشت: پرواز شهرکرد - عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پروازهای بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باقری هارونی شرکت‌های هواپیمایی فعال در چهارمحال و بختیاری را شامل آسمان و ماهان عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898908

دیگر خبرها

  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان