Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ‌کتاب «دختری که عاشق تام گوردون بود» داستانی از استیون کینگ است که قرار است فیلمی با اقتباس از آن ساخته شود.

این فیلم توسط سه کمپانی ورتیگو، اوریجین استوری و سانیبل فیلمز ساخته می‌شود.

داستان «دختری که عاشق تام گوردون بود» سال ۱۹۹۹ منتشر شد و داستان یک دختر ۹ ساله را روایت می‌کند که گم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ۹ روز در جنگل بوده و دارد سعی می کند راهش را به سمت خانه پیدا کند و در عین حال پدرش و دیگر مردم دنبال او هستند.

جورج رومرو فقید از بیش از یک دهه پیش تلاش داشت این فیلم را بسازد و اکنون سانیبل فیلمز که کمپانی اوست از سازندگان این فیلم است. وی که به عنوان پدر فیلم زامبی شناخته می‌شد سال ۲۰۱۷ درگذشت.

کینگ از این که کمپانی رومرو قصد دارد این کتاب او را به فیلم درآورد ابراز خورسندی کرد.

ورتیگو نیز به تنهایی تولید چند فیلم با اقتباس از آثار کینگ را در دست اکران دارد که شامل اقتباسی از «دکتر اسلیپ» و «آن: فصل ۲» می‌شود.

فیلم ترسناک «آن» سال ۲۰۱۷ با اقبال زیادی در گیشه روبرو شد. این فیلم در ژانر فراطبیعی ترسناک به کارگردانی اندی موشیاتی بر مبنای فیلمنامه‌ای از کری فوکوناگا ساخته شد و داستان هفت کودک از شهر خیالی دِری را روایت می‌کرد که بر اثر مواجهه با دلقکی ناشناس دچار وحشت شده‌اند. این فیلم که با بودجه ۳۵ میلیون دلاری ساخته شد بیش از ۷۰۰ میلیون دلار فروش کرد.

کد خبر 4699441

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم ترسناک استیون کینگ سینمای آمریکا تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی سینمای مستند کارگردان تئاتر سریال ایرانی فیلم کوتاه شبکه سه سیما جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان بازیگر سینما رادیو نمایش نمایشنامه خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت طلاجات دختربچه‌های اصفهانی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت اقدام به شناسایی سوژه‌های خود می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به شش فقره سرقت گوشواره دختربچه‌های اصفهانی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 750792

دیگر خبرها

  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • عکس| سلفی حسینی با یک دختربچه در تمرین استقلال
  • ۲۰ فیلم ترسناک که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند
  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد