Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمودی شاه‌نشین با بیان اینکه در این دور از مجلس دعواهای سیاسی را به ندرت شاهد بودیم، تاکید کرد: دعواهای ناشی از جناح‌بندی‌ها که همیشه مجلس را به خود درگیر می‌کرد در این دوره دعوای حداکثری و حداقلی آنچنانی نداشتیم. در بعد سیاسی سه فراکسیون داشتیم که این‌ سه با تعامل و خیلی خوب با هم کار کردند.

وی در پاسخ به سوالی درباره تاثیرات انتقادات علیه آیت‌الله آملی لاریجانی بر قوه مقننه و رئیس مجلس گفت: آقای لاریجانی قوه عاقله مجلس و فردی مدبر و تیز هوش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من در طول دوره‌های مختلف مجلس هیچ شخصی مثل آقای لاریجانی مسلط بر قوانین و ضوابط نبوده است، هر چند که بزرگانی همچون آقای هاشمی رفسنجانی هم بوده‌اند.

نماینده مردم شهریار در مجلس دهم گفت: علی لاریجانی به واسطه صبوری، عقلانیت و تسلط به قوانین شاخص است و این را همه جناح‌های کشور و مردم هم می‌دانند. بخش عمده تخریب ایشان ریشه در دعواهای سیاسی دارد. بالاخره جمعی به واسطه حضور لاریجانی در مجلس ضربه خوردند و ترس این را دارند که آقای لاریجانی فراتر از مجلس و برای سال ۱۴۰۰ برای ریاست جمهوری مطرح شود. این تخریب‌ها فرار رو به جلو است  مردم هم افراد و بخش‌هایی از جامعه که فرار رو به جلو دارند و آقای لاریجانی را تخریب می‌کنند می‌فهمند. کسانی که صاحب عقل و منطق و انصاف هستند به شخصیت لاریجانی واقف هستند.

۲۷۲۱۲

کد خبر 1292286

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس دهم فراکسیون امید در مجلس دهم لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال محمدجواد ظریف سینمای ایران وزارت خارجه نروژ مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حج را نمی‌توان با اعمال دیگر جایگزین کرد
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد