Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@19:55:20 GMT

افزايش تجاوزهاي مرزي رژيم صهيونيستي

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۸۲۸۰

افزايش تجاوزهاي مرزي رژيم صهيونيستي

خبرگزاری آریا- امل مدللی: رژیم صهیونیستی بدون هیچ گونه مجازاتی بارها به حریم دریایی، هوایی و زمینی لبنان تجاوز کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا از بیروت، تجاوزهای رژیم صهیونیستی به لبنان وارد مرحله خطرناکی شده است.
رسانه های لبنانی اعلام کردند، «امل مدللی» نماینده دائم لبنان در سازمان ملل متحد در سخنرانی خود در شورای امنیت با تاکید بر پایبندی کشورش به قطعنامه 1701 گفت: رژیم صهیونیستی بدون هیچ گونه مجازاتی بارها به حریم دریایی، هوایی و زمینی لبنان تجاوز کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده دائم لبنان در سازمان ملل در ادامه تصریح کرد: صهیونیست ها از حریم هوایی لبنان بارها اقدام به عملیات نظامی علیه سوریه کرده اند و این تجاوزها بسیار خطرناک است.
«امل مدللی» با محکومیت تجاوز 9 جنگنده صهیونیستی در تاریخ یکم جولای به آسمان لبنان گفت: این جنگنده ها حمله ای موشکی علیه سوریه ترتیب دادند.
وی افزود: دولت لبنان خواهان ثبات و امنیت در همه های مرزهای خود به ویژه مرزهای جنوبی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش تجاوز مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی

منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که ۲ تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، جماعت اسلامی لبنان و نیروهای الفجر، شاخه نظامی آن با صدور بیانیه‌ای شهادت دو تن از فرماندهان خود «مصعب سعید خلف» و «بلال محمد خلف» در جریان حمله رژیم صهیونیستی را تایید کرد.

جماعت اسلامی لبنان اعلام کرد این دو فرمانده حین انجام وظیفه خود در دفاع از ملت لبنان و در حمایت از ملت فلسطین در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در منطقه «البقاع غربی» واقع در شرق لبنان، بعد از ظهر امروز به شهادت رسیدند.

درگیری ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله در مناطق مرزی جنوب لبنان ادامه دارد که در حمایت و پشتیبانی از مردم غزه و مقاومت فلسطین در برابر حملات رژیم صهیونیستی به غزه، همواره مواضع این رژیم را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • ۲۰۰ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با ۳۴۱۸۳ شهید
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است