Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: سی و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری با حضور یک هزار و  ۱۰۰ نفر از دانش آموزان دختر برگزیده سراسر کشور  در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار گردید.

او افزود: تیم دانش آموزان دختر این ناحیه یک مقام اول، یک مقام دوم، ۲ مقام سوم و ۴ مقام برگزیده به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیسی گمراوی بیان داشت: سوگند شکیبا در رشته تکنوازی تار از دبیرستان فرزانگان مقام اول کشور را به خود اختصاص داد، و نفیسه جوانمردی در رشته پروهش نقد ادبی از هنرستان حضرت آمنه (س) با کسب مقام دوم افتخار آفرین شد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: آریاناز امیر زرگر از دبیرستان متوسطه دوم غیردولتی دانشگاه در رشته فیلم کوتاه مقام سوم را به دست آورد و گروه نمایش صحنه‌ای دانش آموزان دبیرستان حضرت زهرا (س) ناحیه یک اهواز با عضویت سیده آتنا سجادی، هدیه معززی، فاطمه زهرا سروستانی، سیده اسماء فاضلی، هدیه پورکیانی، نیلوفر اسلامی مجد و با مربی گری خانم مریم ناصر پور کیانی و مدیریت خانم پریسا داوودی مقام سوم را کسب کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: سرور بزار زاده از هنرستان حضرت آمنه (س) در بخش نشریه الکترونیکی مقام برگزیده را به خود اختصاص داد و زینب هاشمی از هنرستان حضرت آمنه (س) دیگر برگزیده بخش نشریه الکترونیکی است.

او گفت: سیده لیلا سادات فر از هنرستان حضرت آمنه (س) در بخش مقاله پژوهشی و دنیا طالبی از هنرستان حضرت آمنه (س) در بخش پویا نمایی از دیگر رتبه‌های برگزیده هستند.

نیسی گمراوی اظهار داشت: مسابقات فرهنگی هنری با هدف کشف و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان در زمینه‌های فرهنگی هنری برگزار می‌شود و  منشاء گسترش نشاط در جامعه و تعیین کننده مسیر شغلی و حرفه‌ای دانش آموزان است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد