Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب برنامه تلویزیونی پرمخاطب عصر جدید با پیروزی «فاطمه عبادی» بانوی نقاشی با شن با کسب ۶ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۶۴ رای به آخرین برگ خود رسید.

بیش از ۲۴ میلیون رای مردمی در سبد ۵ فینالیست برنامه عصر جدید ریخته شد تا در ساعت های اولیه بامداد جمعه، محبوب ترین استعدادهای شناخته شده در برنامه عصر جدید مشخص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه عبادی هنرمند نقاشی با شن اهل بندر ماهشهر خوزستان ۶ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۶۴ رای را از آن خود کرد تا در صدر آخرین محفل عصر جدید بنشیند.

نفر دوم «محمد زارع» بود؛ جوان ماجراجویی که در کسوت هنرمند سیرک و آکروبات کار خطرها کرد و ۵ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۳۶۲ رای به دست آورد.

نتایج کامل فینال عصر جدید را اینجا ببینید

«پارسا خائف» کودک خواننده خوش صدا ۵ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۶۴ رای را با تحریر و پیچش های سحرانگیز تارهای صوتی حنجره اش به خود اختصاص داد و در جایگاه سوم ایستاد.

نفر چهارم «سعید فتحی روشن» است؛ شعبده بازی که شب ها چشم ها را به خود دوخت و روزها، بسیاری را به فضای مجازی کشاند تا چیزهایی را درباره عالم مجاز و شعبده از سایر همکارانش بشنوندتا راز از حقه های هنرمند زبردست چشم بند بگشایند که در نهایت موفق شد ۳ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۴۳۱ رای را کسب کند.

گروه «دختران نینجا» که کلیشه های جنسیتی را خیلی جدی تر از گذشته شکستند تا ثابت کنند دختران ایرانی شکست ناپذیرند با ۳ میلیون و ۸۷ هزار و ۷۸۷ رای توجهی میلیونی را به سوی خود جلب کردند و گفتند که هزاران دختر ایرانی را به باشگاه ها کشانده اند.

دوشنبه شب تلویزیون بعد از مدت‌ها ترافیکی میلیونی از مخاطبان ایرانی را دشت کرد. فینال برنامه عصر جدید همه چیز را برای یک برنامه پرمخاطب و جذاب داشت.

۵ اجرا از ۵ فینالیست باعث شد در ساعات اجرای این برنامه کمی خیابان‌ها خلوت‌تر شود و در شبکه‌های اجتماعی پوشش زنده‌ای انجام شود.

فینالیست‌های عصر جدید در برنامه دوشنبه شب، پارسا خائف نوجوان اردبیلی که در بخش خوانندگی به فینال رسیده است، فاطمه عبادی در بخش طراحی با شن، محمد زارع در بخش حرکات نمایشی ، گروه دختران نینجا در بخش هنرهای رزمی و سعید فتحی روشن در بخش شعبده‌بازی بودند که شب جذابی را برای تلویزیون رقم زدند.

اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران با نام عصرجدید و با حضور استعدادهای ویژه در زمینه های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی در ماه های گذشته با اجرای احسان علیخانی و داوری سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد، امین حیایی و رویا نونهالی از شبکه سه میهمان خانه های مردم ایران بود.

و اما فاطمه عبادی برنده فینال عصر جدید کیست؟

فاطمه عبادی متولد ۱ مرداد ۱۳۶۸ در ماهشهر، نقاش است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک است، فاطمه عبادی فعالیت خود را با نقاشی رو بوم شروع کرد و حالا نقاشی روی سفال، نقاشی پرتره و نقاشی با خاک نیز انجام می‌دهد. او توانست با همین نقاشی با شن، برنده دوره اول عصر جدید شود.

فاطمه عبادی علاقه اش به هنر نقاشی مثل همه بچه‌ها از دوران کودکی شروع شد. اما استعداد خاص او زیر نظر امجد حلبی نژاد استاد نقاشی و رئیس انجمن هنر‌های تجسمی بندر امام پرورش یافت تا اینکه نقاشی رو بوم را شروع کرد.

فاطمه عبادی از نقاشی سیاه قلم و پرتره رنگی به طراحی رو سفال و چوب رسید و با تحصیلات آکادمیک در رشته گرافیک شروع به طراحی‌های مینیاتوری در دیوار شهری نیز کرد.

پدرش می‌گوید عزت و ذلت دست خداست، فاطمه از کودکی استعداد فوق العاده‌ای به هنر نقاشی داشت، الحمدالله لطف خداست و مادرش هم با وضو بهش شیر می‌داد.

فاطمه عبادی ستاره شد!

فاطمه عبادی برنده عصر جدید با حضور در برنامه استعدادیابی عصر جدید و در برنامه بیستم آن در ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ دیده شد، او نه با نقاشی روی بوم بلکه نقاشی با شن خود را معرفی کرد

اجرای زیبایش به شدت در اولین برنامه مورد استقبال داوران و مردم قرار گرفت.

این موفقیت ادامه داشت تا اینکه با شکستن رکورد آرای مردمی در نیمه نهایی مسابقه عصر جدید با کسب ۴ میلیون ۶۰۳ هزار رای توانست به فینال این مسابقه راه یابد.

فاطمه عبادی با همسر و فرزندش

فاطمه عبادی سال ۸۸ – ۸۹ با همسرش که یک آتش نشان ازدواج کرده است که ثمره این زندگی یک فرزند پسر متولد ۱۳۹۰ است.

فاطمه عبادی  علاوه برای قبول سفارشات طراحی و کار نقاشی دیوار‌های شهری، تصویر سازی برای کتاب و مجلات هم می‌کند و در کنار آن به هنرجویان این رشته هم آموزش می‌دهد.

فاطمه عبادی درباره آرزوهایش می‌گوید: "من دوست دارم که بتوانم با کارم و رفتارم مهربانی را گسترش بدم، می‌توان با یک لبخند به یک عابر، یک کودک یا حتی مهربانی با محیط اطرافمان این زیبایی و انرژی را تقسیم کرد"

منبع: فرارو

کلیدواژه: فاطمه عبادی برنده عصر جدید فاطمه عبادی برنامه عصر جدید نتایج برنامه عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۴ اردیبهشت در استان فارس اقامه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • یک «نقاشی» چگونه راز ساخت اهرام مصر را فاش کرد؟ (+عکس)
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم