Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:05:03 GMT

اینیستا به تورس: همیشه برای من ال‌نینو می‌مانی!

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۸۹۲۱

اینیستا به تورس: همیشه برای من ال‌نینو می‌مانی!

آندرس اینیستا برای همبازی سابقش در تیم ملی اسپانیا فرناندو تورس که امروز جمعه آخرین بازی دوران فوتبال خود را انجام خواهد داد یک پیام خداحافظی احساسی منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا، برای همبازی سابقش در تیم ملی اسپانیا، فرناندو تورس که امروز جمعه در ژاپن آخرین بازی دوران فوتبالی خود را انجام می‌دهد یک پیام خداحافظی احساسی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورس 35ساله که در حال حاضر در باشگاه ژاپنی ساگان توسو بازی می‌کند امروز جمعه در مقابل ویسل کوبه قرار می‌گیرد که دو همبازی سابقش در تیم ملی اسپانیا، آندرس اینیستا و داوید ویا در ترکیب آن حضور دارند. تورس بعد از این بازی به دوران فوتبالی 18ساله‌اش پایان داده و بازنشسته خواهد شد. دوران 18ساله‌ای که برای او با قهرمانی در جام جهانی، جام ملتهای اروپا، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا همراه  بوده است.

 

 

توریس و اینیستا که تاریخ تولدشان تنها دو ماه با هم فاصله دارد از رده نوجوانان در تیمهای ملی اسپانیا همبازی بوده‌اند. در فینال جام جهانی 2010 پاس تورس به سسک فابرگاس بود که توسط او به اینیستا رسید تا او گل پیروزی‌‌بخش اسپانیا را به ثمر رسانده و اسپانیایی‌ها را قهرمان دنیا کند.

 

اینیستا در نامه خداحافظی‌اش با تورس که در الموندو منتشر شده نوشت:" خیلی عجیب است. به طرز زیبایی عجیب است. مایی که قرار است آخرین بازی‌هایمان را انجام دهیم. برای من چند بازی دیگر باقی مانده ولی ما حالا اینجاییم، در این سوی دنیا. مثل زندگی خیلی جالب است که دست تقدیر ما را برای خداحافظی به ژاپن آورده است".

 

اینیستا در ادامه این نامه نوشته است:" فوتبال بیشتر از 20 سال پیش ما را به هم رساند، زمانی که کودک بودیم. تو برای من همیشه ال‌نینو خواهی ماند و هیچ چیز نمی‌تواند ما را از هم جدا کند".

 

زننده گل پیروزی‌بخش اسپانیا در فینال جام جهانی 2010 خطاب به تورس نوشت:" گلی که در رقابتهای زیر 16سال اروپا برای ما زدی را هرگز فراموش نمی‌کنم. زمانی که با تیم ملی اسپانیا به انگلستان رفته بودیم و در آن رقابتها بازی می‌کردیم. هیچوقت یادم نمی‌رود که آن گل را با چه ژستی به من تقدیم کردی. آن صحنه را از تلویزیون دیدم چون مصدوم شدم و به اجبار به خانه برگشتم".

 

تیم ملی اسپانیا ویسل کوبه فرناندو تورس اینیستا ژاپن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا ویسل کوبه فرناندو تورس اینیستا ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی دانشگاه کالیفرنیا: گرمای بی سابقه در تابستان امسال

کمربند گرمسیری برای گرمای بی‌سابقه تابستان امسال آماده می‌شود و شرایط برای رکورد‌های جدید در دما و رطوبت فراهم شده است.

این پیش‌بینی، بر اساس نتایج تحقیقات جدید دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، بر تأثیر فزاینده تغییرات آب‌وهوایی همراه با ال نینوی شدید تأکید می‌کند.

چرا رطوبت گرما را خطرناک می‌کند؟

بدن ما برای خنک ماندن به شدت به تعریق متکی است. هنگامی که عرق از پوست ما تبخیر می‌شود، گرما را با خود می‌برد و دمای داخلی بدن ما را کاهش می‌دهد، با این حال، در رطوبت بالا، هوا به شدت مملو از بخار آب است. این امر تبخیر عرق ما را بسیار سخت‌تر می‌کند و اثر خنک‌کنندگی آن را کاهش می‌دهد.

رطوبت بالا مانع از عملکرد مؤثر فرآیند تنظیم دمای طبیعی ما می‌شود و خنک ماندن بدن در شرایط گرم را بسیار دشوارتر می‌کند.

پروفسور ویلیام از محققان این تحقیق گفت: اگر نتوانید بدن خود را تا دمای زیر ۹۸.۶ درجه فارنهایت یا ۳۷ درجه سانتی‌گراد خنک کنید، جان خود را از دست خواهید داد. عرق اصلی‌ترین راه برای خنک‌کردن خود در هنگام گرم شدن است.

ال‌نینو و گرم شدن زمین منجر به رطوبت گرمسیری می‌شود

افزایش مداوم دمای زمین که به‌عنوان گرمایش جهانی شناخته می‌شود، باعث افزایش میزان بخار آب در جو می‌شود به این دلیل که هوای گرمتر می‌تواند رطوبت بیشتری را در خود نگه دارد.

ال نینو، الگوی آب‌وهوایی طبیعی است که باعث گرم شدن اقیانوس آرام گرمسیری می‌شود. این امر تبخیر را بیشتر می‌کند و مقدار زیادی هوای گرم و مرطوب را به اتمسفر می‌فرستد.

نتایج این تحقیق در Geophysical Research Letters منتشر شده است.

منبع: ایسنا

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • پیش بینی دانشگاه کالیفرنیا: گرمای بی سابقه در تابستان
  • پیش بینی دانشگاه کالیفرنیا: گرمای بی سابقه در تابستان امسال
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک