Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:38:44 GMT

جزئیات عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۸۹۸۴

جزئیات عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری

حوالی ظهر جمعه در اثر انفجار یک بمب در نزدیکی چشمه‌ای در«عین بوبین» در کرانه باختری، سه شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شدند. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت صهیونیستی i24News، اخبار اولیه حکایت از آن دارد که حوالی ظهر جمعه براثر انفجار یک بمب در نزدیک چشمه  روستای «عین بوبین» در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «دولِو وی بنیامین» در کرانه باختری 3  شهرک نشین زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین گمانه ها از این حکایت دارد که این اتفاق در پی یک درگیری قومی داخلی برنامه ریزی شده باشد.

در پی این حادثه 3 مجروح آن که یک مرد 46 ساله و دو جوان 18 و 21 بودند توسط یک بالگرد از منطقه به بیمارستان منتقل شدند. رسانه های صهیونیستی اعلام کردند ارتش در حال جستجو برای یافتن اتومبیلی است که در پی وقوع انفجار از محل گریخته است. این رسانه ها نوشتند نیروهای فراوانی از ارتش در حال تفتیش تمام نقاط منطقه هستند.

چشمه عین بوبین یکی از منابع آبیاری زمینی های کشاورزی فلسطینیان منطقه است و شهرک نشینان زیادی روزهای جمعه برای شنا کردن به آن مراجعه می کنند. حوادث زیادی نیز طی سال های گذشته در این منطقه اتفاق افتاده است و نیروهای زیادی از آن حفاظت می کنند. انفجاری که امروز رخ داد از طریق یک بمب از قبل کارگذاشته شده روی داده است.

بازداشت 13 فلسطینی در کرانه باختری/ واکنش حماس به اقدام خصمانه پاراگوئهبازداشت 14 فلسطینی در کرانه باختری/ اوضاع وخیم اسیران دربند اشغالگرانهشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره ادامه جنایات علیه ملت فلسطین

انتهای پیام/

 

R1403/P/S1115,8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل کرانه باختری اخبار "فلسطین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل کرانه باختری اخبار فلسطین اسرائیل کرانه باختری اخبار فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر بر اساس گزارش خبرنگار شبکه المیادین، در جریان حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جدید عسکر در شرق نابلس نیروهای مقاومت با این عناصر وارد درگیری شدند. منابع خبری گزارش دادند که اشغالگران مانع ورود خودروهای امدادرسان به این اردوگاه شدند.

همچنین وقوع درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در شهر حلحول واقع در شمال الخلیل گزارش شده است.

گردان‌های قدس شاخه نابلس اعلام کردند که نیروهای فلسطینی با عناصر صهیونیست در محور اردوگاه عسکر وارد درگیری شدند.

در جریان این درگیری‌ها نیروهای فلسطینی موفق شدند با استفاده از چندین بمب و نارنجک تجهیزات نظامیان صهیونیست را هدف قرار دهند.

علاوه بر این درگیری‌هایی نیز در جریان حمله نظامیان صهیونیست به منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه به وقوع پیوست که به دنبال آن جوانان فلسطینی با یک بمب قدرتمند عناصر صهیونیست را هدف قرار دادند.

کد خبر 6087220

دیگر خبرها

  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • چرا اردنِ «هاشمی» مخالف تسلیح کرانه باختری است؟
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری