Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@23:16:48 GMT

برهانی: تمرکزمان را مقابل چین‌تایپه از دست دادیم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۹۰۲۵

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مائده برهانی درباره شکست برابر چین‌تایپه گفت: ست اول را خیلی خوب شروع کردیم و در تمامی شاخص‌ها خوب بودیم. در ست دوم یک لحظه تمرکز خود را در اواخر ست از دست دادیم و بازی را واگذار کردیم. متاسفانه بعد از این که تمرکز خود را از دست دادیم، نتوانستیم به بازی برگردیم و این نقطه ضعف ماست که وقتی تمرکزمان را از دست می‌دهیم، به راحتی این تمرکز بر نمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم تا در بازی‌های بعدی دچار مشکل نشویم.

وی اضافه کرد: فردا باید برابر برنده بازی قزاقستان و اندونزی به میدان برویم. پیش‌بینی من این است که به مصاف قزاقستان می‌رویم. آن‌ها تیمی خوب با دفاع‌های بلند هستند و طبیعتاً باید با فاصله از تور مقابل آن‌ها بازی کنیم. مطمئناً کادر فنی تدابیر لازم را برای آن بازی در نظر می‌گیرد. امیدوارم فردا روز ما باشد تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال مائده برهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ ۲۹ دنیا را در اختیار دارد با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله ۱/۱۶ پایانی شد.

عالمیان گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۹ به حریف چین تایپه‌ای واگذار کرد، اما در گیم دوم ۱۱ بر ۷ موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه‌ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم ۱۱بر ۸ به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.

در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه ۱۱ بر ۲ به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

پینگ‌پنگ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه ۱۱ بر ۴ در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به مرحله ۱/۱۶ پایانی راه پیدا کند.

عالمیان در این مرحله با برنده دیدار لیانگ جینگ کون از چین و دنیل هابسون از اتریش دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان