Web Analytics Made Easy - Statcounter

آچتبرگ اعلام کرد که آلیسون تمرینات خود را بدون استفاده از پا در باشگاه بدنسازی شروع کرده است.

طرفداری- جان آچتبرگ، مربی دروازه بان های باشگاه لیورپول در خصوص وضعیت آلیسون بکر به گفتگو پرداخت.

دروازه بان برزیلی بدون مشکل به تمرینات لیورپول اضافه شد ولی در دیدار تیمش برابر نوریچ سیتی در هفته آغازین لیگ برتر انگلستان دچار مصدومیت شد و مشخص نیست چه زمانی به میادین بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از سایت رسمی لیورپول، آچتبرگ در این خصوص بیان کرد:

آلیسون وضعیت خوبی دارد. او هر روز برای درمان خود تلاش می کنم و سعی در بهبود وضعیت خود دارد. آلیسون می تواند در باشگاه بدنسازی بدون استفاده از پای خود تمریناتی انجام دهد. البته این کار سخت است ولی شما باید مشتاق باشید و مثبت بیندیشید. در واقع سعی کنید با نادیده گرفتن نکات منفی، جنبه های مثبت را ببینید. کسی به ما زمان مشخصی جهت بازگشت او میادین نگفته است زیرا مشخص نیست مصدومیت او چه مقدار زمان خواهد برد. به هر حال همه چیز به کادر پزشکی بستگی دارد. یک تعطیلات باشگاهی پیش رو داریم و باید ببینیم پس از آن آیا آلیسون آماده خواهد بود یا خیر.

وی اضافه کرد:

وقتی اتفاقی این چنینی رخ می دهد، شما همه چیز را بررسی می کنید. آیا بار فشاری تمرینات تغییر کرده است؟ حقیقت این است که ما هیچ تغییری ایجاد نکرده ایم. آلیسون نیز حس خوبی داشت. ما قانونی به همراه بقیه گلرها داریم که اگر کسی مشکلی داشت، باید با من صحبت کند. آلیسون با فرمی بهتر از سال گذشته به جمع تیم ضاافه شد. همه چیز مثبت بود و در نهایت این اتفاق افتاد که باعث ناراحتی همه ما شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد

به گزارش "ورزش سه"، جانشین توماس توخل و سرمربی بایرن مونیخ در فصل آینده رالف رانگنیک است. چهره‌ای آشنا برای فوتبال آلمان که دستاوردهای جذابی داشته و دیدگاه جالبی به فوتبال دارد و اکنون هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد اما پیشنهاد باواریایی‌ها او را وسوسه کرده که به فوتبال باشگاهی برگردد.

دیشب پس از پایان دیدار رفت بایرن مونیخ و رئال مادرید با نتیجه ۲-۲، نشریه بیلد در خبری فوری اعلام کرد که پاسخ رانگنیک به پیشنهاد بایرن مثبت است و او چهره جدید نیمکت باشگاه مونیخی خواهد بود.

مذاکرات دو طرف برای مشخص کردن جزئیات در روزهای آینده ادامه پیدا می‌کند اما بر اساس اعلام رسانه‌های آلمانی، قرارداد رانگنیک سه ساله خواهد بود و او در تصمیمات نقل و انتقالاتی تاثیر‌ مستقیم دارد.

با این حال با اینکه حضور رانگنیک در بایرن تقریباً قطعی است اما مکس ایبرل اعلام کرد که به دلیل حفظ تمرکز تیم برای بازی برگشت برابر رئال مادرید، باشگاه پیش از این دیدار مربی جدید را معرفی نخواهد کرد.

ایبرل گفت:«قبل از بازی برگشت برابر رئال در مورد مربی جدید صحبت نخواهیم کرد. قرار نیست او را معرفی کنیم. فعلا مهم‌ترین چیز بازی برگشت با رئال است و هر چیزی که مربوط به فصل آینده است پس از بازی برگشت مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ