Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این رقابت‌ها 165 ورزشکار از 30 استان کشور در بخش پسران در استخر تالار شهر به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها تیم تهران با کسب ۲ طلا و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم خوزستان با کسب یک طلا و ۲ نقره و کردستان با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز به مقام های دوم و سوم رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش انفرادی این رقابت‌ها در ماده ۱۰۰ متر با مانع دانیال شفیعی از تهران، پوریا بیدستانی از خراسان رضوی و آرتین زمانی از کردستان و در ماده ۵۰ متر حمل آدمک دانیال شفیعی از تهران و آرتین زمانی و پارسا بطی از کردستان اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک با فین دانیال خورده بین و علی حمیدی از خوزستان و ابوالفضل پارسایی از فارس مقام های اول تا سوم را به دست آوردند و در ماده چهار در ۵۰ متر با مانع امدادی نیز تیم کردستان، خوزستان و تهران مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مراسم اهدای جام و نشان به تیم‌ها و نفرات برتر این رقابت‌ها با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور، عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کشور رقابت مجلس شورای اسلامی نماینده مردم ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد