Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@11:49:20 GMT

مرگ توله خرس زیارت در پردیسان تهران

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۹۱۰۹

محمود شکیبا در گفتگو با مهر اظهار کرد: توله خرس نری که هفته جاری در پی گزارشات مردمی زنده گیری و برای درمان به تهران منتقل شده بود عصر پنج شنبه در کلینیک حیات وحش پردیسان تهران فوت شد.

وی با یادآوری اینکه این توله خرس نر که حدود هشت ماه سن داشت از کمر به پائین قدرت حرکتی کمی داشت، افزود: چون امکانات کافی برای درمان توله خرس در گلستان وجود نداشت پس از زنده گیری خرس جهت اقدامات تشخیصی و درمانی به تهران منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل محیط زیست گلستان ادامه داد: هرچند اقدامات تشخیص همچون سی تی اسکن و MRI روی این توله خرس انجام شده بود اما ضعف بدنی ناشی از اصابت گلوله به بدن این توله خرس باعث مرگ وی شد.

به گفته شکیبا توله خرس قهوه ای در زیارت مورد هدف گلوله اسلحه شکاری (چارپاره) قرار گرفته بود و متاسفانه اقدامات اولیه ورمانی پاسخ نداد و این حیوان پیش از آنکه مورد عمل جراحی قرار گیرد فوت کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد سجادی عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۹ یک ساختمان ۴ طبقه در شهرک پردیسان طعمه حریق شد که ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه خودروی نردبان با ۱۲ نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی قم افزود: این حریق در طبقه ۴ این ساختمان بوده که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی حریق در دقایق اول مهار شد و افراد ساکن در طبقات که حدود ۱۵ نفر بودند از طریق خودروی ویژه نردبان و راه پله از محل حادثه خارج شدند.

سجادی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6097715

دیگر خبرها

  • در این سیاره سرعت باد مثل سرعت «گلوله» است
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • (ویدئو) نجات توله سگ گیر کرده بین دو دیوار
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • مهدی چمران یک‌تنه پشت اقدامات جنجالی شهرداری در شهر تهران
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند