Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@06:58:39 GMT

مدیرعامل کارخانه قند نقش‌جهان اصفهان بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۹۳۹۳

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی اظهار داشت: با تلاش و اقدام سریع و به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) مدیرعامل کارخانه قند نقش جهان اصفهان و دو تن از همکاران وی که به طور گسترده اقدام به عرضه و توزیع خارج از شبکه شکر می‌کردند، شناسایی شده و با صدور قرار قانونی توسط بازپرس رسیدگی کننده بازداشت و روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس تحقیقات اولیه بعمل آمده مشخص گردیده که این افراد در چند ماه ابتدایی سال جاری بیش از ۴۷۰۰ تن شکر را با قیمت بالغ بر ۱۶۰۰ تومان بیش از قیمت مصوب با سندسازی و بهره گیری از دلالان عرضه نموده و در مجموع مبلغی بیش از ۷۶ میلیارد ریال به جیب زده اند.

حبیبی یکی از علل و عوامل افزایش قیمت شکر و بحران در بازار در چند ماه اخیر را اقداماتی از این دست دانست و خاطرنشان کرد: در بازرسی بعمل آمده مقدار حدود ۱۰۰۰ تن شکر آماده توزیع خارج از شبکه نیز از انبار این متهمان کشف و ضبط گردیده است.

وی تصریح کرد: متهمان این پرونده در حال حاضر در بازداشت موقت به سر برده و پرونده آن‌ها در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان در حال رسیدگی است و پس از تکمیل تحقیقات در آینده نزدیک در دادگاه صالح محاکمه خواهند شد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان در پایان به مخلان نظام اقتصادی و امنیت هشدار داد: دستگاه قضایی با جدیت و با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و همکاری ضابطان برخورد قاطع با مخلان در نظام اقتصادی و نظم و امنیت جامعه را در دستور کار دارد و اشد مجازات‌های قانونی را برای ایشان اعمال خواهد نمود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی صالحی؛ دادستان عمومی و انقلاب تهران به ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال 1402 پرداخت و گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال 1402، بیش از 11 هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

دادستان تهران 246 دستگاه کِشنده توقیف شده در گمرک را تعیین تکلیف کرد؛ فرصت 5 روزه مالکان برای ترخیص

وی افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از 184 میلیارد تومان و میزان ردّ مال صورت گرفته نیز بیش از 843 میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲