Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سعید تقی پور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: المپیاد استعدادیابی ورزش بسیج کشور با عنوان جام اقتدار در بخش برادران از امروز به مدت چهار روز در دامغان با حضور ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود که تا سوم شهریور ادامه خواهد داشت. 

وی ادامه داد: این رقابت‌ها هم اکنون در پنج رشته تیراندازی، جودو، کاراته، تکواندو و ووشو آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تقی پور اظهار داشت: مسابقات المپیاد ورزشی به عنوان یادواره ۹۲ هزار شهید بسیجی جام اقتدار برگزار می شود که ۱۵۰ داور کار قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: این مسابقات در سالن‌های ورزشی ۹ دی مجموعه حمزه سیدالشهدا، سالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج، سالن امام خامنه‌ای مجموعه ورزشی انقلاب و سالن ورزشی دانشگاه علوم پایه دامغان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان خاطر نشان کرد: ششمین المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی سازمان بسیج کشور در بخش خواهران نیز در هفت رشته ورزشی با شرکت ۷۵۰ ورزشکار از سوم شهریور بمدت ۴ روز به میزبانی دامغان برگزار خواهد شد.

شهرستان دامغان دارای ۱۸ قشر، ۱۰۵ پایگاه بسیج و ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته است.

این شهرستان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان و بیش از ۹۴ هزار نفر جمعیت دارد.

۹۸۵۶/۷۴۰۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان کشور انقلاب تکواندو تیراندازی جودو قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور آغاز شد که مرضیه قاسمپور پس از روبرو شدن با قرعه استراحت در مرحله نخست امروز سه شنبه  در مرحله یک  چهارم نهایی رده سنی زیر ۱۹ سال به مصاف سپیده تابان ار استان همدان می‌رود.

مسابقات بخش پسران نیز ار نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود که امیرحسین رضازاده در رده سنی زیر ۱۹ سال در برابر حریفان خود قرار می‌گیرد.

۱۴۶ اسکواش باز در پخش دختر و پسر درمسابقات بین المللی گرگان جونیوز ثبت نام کردند.

شرکت کننده دراین مسابقات در ۵ رده سنی زیر ۱۱ سال، زیر ۱۳ سال، زیر ۱۵ سال، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال به رقابت می‌پردازند.

نفرات برتر مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور، بیست ویکم اردیبهشت ماه مشخص می‌شوند.

دیگر خبرها

  • المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی
  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین