Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

در روزهای گذشته خبرهایی در رسانه های عراق منتشر شد مبنی بر اینکه سه باشگاه این کشور به خاطر عدم پرداخت مطالبات مالی خود از مسابقات آسیایی کنار گذاشته شده اند و مجوز حرفه ای آنها باطل شده است.

AFC با صدور اطلاعیه ای در این خصوص شفاف سازی کرده است: «کنفدراسیون فوتبال آسیا مایل است شفاف سازی کند که تاکنون مجوز هیچ یک از سه باشگاه عراق به خاطر مطالبات باقی مانده بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم ها باطل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC می تواند تایید کند که نامه ای را به فدراسیون فوتبال عراق در ارتباط با مطالبات پرداخت نشده این سه باشگاه ارسال کرده است. در صورتی که معوقات و حقوق ها پرداخت نشود، AFC مجبور می شود اقدام مناسبی را انجام بدهد.»

به گزارش خبرنگار مهر، AFC در حالی سه باشگاه عراقی را به صورت غیر مستقیم تهدید به کنار گذاشتن از مسابقات آسیایی کرده است که شرایط مشابهی برای استقلال و پرسپولیس در ایران بوجود آمده است.

گفته می شود این دو باشگاه به خاطر حجم بالای بدهی ها و معوقات مالی تا ۹ شهریور فرصت دارند نسبت به تسویه حساب یا گرفتن رضایت طلبکارانشان اقدام کنند در غیر اینصورت دو تیم دیگر به جای استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا جایگزین خواهند شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است