Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به هفته دولت، رویکرد ائمه جمعه در قبال دولت را نه تقابل مطلق و نه حمایت مطلق بلکه حمایت همراه با انتقاد دانست و تصریح کرد: اصلاح ساختار بودجه توسط هر دولتی انجام شود برای او افتخار است چراکه می‌دانیم وابستگی اقتصاد ایران به نفت و خام فروشی بلای اقتصادی مقاومتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه تثبیت اقتدار انصار الله یمن در نبرد نظامی و سیاسی، برگ برنده جبهه مقاومت برای پیروزی‌های بعدی است گفت: مهمترین پیام حمله پهپادی(پرنده هدایت پذیر از دور) انصارالله به جنوب شرق عربستان اتمام حجت با آل‌سعود بود.

فتاح دماوندی همچنین اظهارداشت:‌ آزادی نفتکش ایرانی اقتدار کشور را به رخ انگلیس و آمریکا کشید.

شهرستان دماوند در شمال شرق تهران قرار دارد.

تهرام/۷۲۴۶/ ۱۰۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند هفته دولت نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز ابتدا دنیای امروز را عرصه نبرد طرفداران دین اسلام، قرآن و ارزش‌های انسانی با دشمنان خدا، شیطان پرست‌ها، خودپرست‌ها و دنیا پرست‌ها دانست و سپس گفت: دشمن جنگی ترکیبی در همه عرصه‌های زندگی مسلمانان ایرانی به راه انداخته است.

امام جمعه شیراز گفت: ما جنگ نظامی را هشت سال تجربه کردیم و کارآزموده هستیم اما دشمنان عرصه اقتصادی را نقطه ضعف ما می‌دانند و در این عرصه جنگ راه انداخته‌اند که به کمک خدا و با همراهی مردم این عرصه را هم خواهیم برد.

وی با بیان اینکه دشمن در عرصه جنگ فرهنگی نیز تمام تلاش خود را می‌کند که بر ما پیروز شود گفت: در این عرصه نیز پیروز واقعی ما مسلمانان خواهیم بود و این وعده الهی است.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به در پیش بودن روز جهانی کار و کارگر و روز معلم بیان کرد: کارگران سربازان عرصه جنگ اقتصادی و معلمان سربازان عرصه جنگ فرهنگی هستند که باید مورد حمایت جدی قرار بگیرد.

امام جمعه شیراز بر حمایت مسئولان از تولید ملی و تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: در برخی از جلسات می‌گوئیم این جنس را فلان شرکت شیرازی یا استان فارسی تولید کرده و از آن باید حمایت کرد اما عده‌ای می‌گویند نمونه خارجی آن بهتر است و اینگونه تولید ملی تضعیف می‌شود و به کشور آسیب می‌زنند.

امام جمعه شیراز از مردم خواست اگر کسی پول دارد به جای اینکه بخواهد دلالی کند به سرمایه‌گذاری در بخش تولیدی بپردازد که این نکته باید قابل توجه بانک‌ها و همه مدیران نیز قرار بگیرد.

وی در ادامه به زمینه‌سازی برای مشارکت مردم در تولید، اصلاح الگوی مصرف، ترویج فرهنگ کار، ایجاد اشتغال در جامعه و مبارزه با فساد اقتصادی به عنوان دیگر مولفه‌هایی نام برد که سبب تحقق بهتر شعار سال می‌شوند.

کد خبر 6089228

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)