Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مراسم تشییع پیکر ناصر احمدی، دوبلور و گوینده باسابقه رادیو و تلویزیون که با صدای ماندگارش خاطرات بسیاری را در ذهن مخاطبان به یادگار گذاشت، صبح امروز ساعت ۹ از مقابل صداوسیمای مرکز البرز در شهر کرج به طرف قطعه هنرمندان بهشت سکینه(س) تشییع و به خاک سپرده شد.

در مراسم تشییع این هنرمند علاوه بر مردم هنردوست، همکارانش همچون نصرالله مدقالچی، جلال مقامی، ناهید امیریان، جواد پزشکیان، امیر محمد صمصامی، حسین بیگی، اردشیر منظم، شهردادبانکی و فرهنگ جولایی، مجتبی نقی‌یی مدیر واحد دوبلاژ معاونت سیما و برخی دیگر از مدیران سازمان صداوسیما حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای مراسم تشییع را بیگی به عهده داشت و از بین همکاران قدیمی آن مرحوم ابتدا نصرالله مدقالچی پشت تربیون رفت و به بیان خاطراتی از نجابت و صدای پرطنینش پرداخت.

امیریان از مهربانی و سواد بالای او سخن گفت.

مقامی نیز با ذکر خاطره‌ای از خواندن خبر این گوینده خبر از هوش و استعداد وی در دوبله صحبت کرد.

صمصامی از مرحوم احمدی به عنوان استاد خود در دوبله یاد کرد و از حسن رفتارش گفت.

همچنین هلالی هم از فعالان حوزه خبر، مطالبی درخصوص ذکاوت و هوش ناصر احمدی بیان کرد.

مراسم ترحیم ناصر احمدی، روز یکشنبه سوم شهریور  از ساعت۱۴ تا ١٥:٣٠ در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

ناصر احمدی ـ دوبلور پیشکسوت و گوینده قدیمی رادیو ـ صبح پنجشنبه (۳۱ مرداد) پس از تحمل مدت‌ها بیماری در بیمارستان درگذشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان خاک سازمان صدا و سیما شاخص مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» در کرج تشییع و تدفین شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» ظهر جمعه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، مسؤولان لشگری و استانی و اقشار مختلف مردم انقلابی کرج پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام و المسلمین رضایی امام جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر (ع) به خاک سپرده شد.

پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» پس از سال‌ها دوری از وطن، تفحص و شناسایی شد. این شهید والامقام متولد چهارم اردیبهشت ماه ۱۳۴۳، یکم مهر سال ۱۳۵۹ در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمد و سال‌ها پیکر مطهرش جاویدالاثر بود.

کد خبر 6095827

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در ایلام
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی + عکس و فیلم
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • تشییع زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی رسانه ملی
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» در کرج تشییع و تدفین شد