Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:18:42 GMT

رونق تولید بهترین راه مقابله با تحریم است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۱۰۱

رونق تولید بهترین راه مقابله با تحریم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با هیات دولت فرمودند بهترین راه مقابله با تحریم رونق تولید است، موفقیت این موضوع در کشور ملزم به تقویت تولیدات داخلی است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: سرمایه گذاران اقتصادی رزمندگان جنگ اقتصادی هستند و باید با تمام توان از آنان حمایت کرد و از پشتیبانی مسئولان برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی تبار تصریح کرد: در شرایط فعلی که کشور در جنگ اقتصادی قراردارد، عدم سرمایه گذاری سرمایه گذاران و نبود برنامه ریزی مناسب به مشکل بزرگی برای اقتصاد کشور تبدیل شده است، بنابراین در راستای استفاده بهتر و بیشتر از طرفیت‌های موجود باید تلاش شود.

امام جمعه ایلام ادامه داد: شعار سال «رونق تولید» با استقلال حفظ می‌شود اگر مسئولان این موضوع را راس برنامه‌های خود قرار دهند بدون شک تحریم دشمن برای کشور تاثیرگذار نخواهد بود، بنابراین مسئولان دولت زمینه حضور سرمایه‌گذاران در این استان را فراهم سازند.

وی گفت: دشمن تلاش می‌کند با نفوذ به فرهنگ و بنیان خانواده عفت و پاکدامنی را از جامعه بردارد و از طریق فیلم، کتاب، هنر و سینما اهداف خود را دنبال می‌کند تا با حرمت شکنی موجب فروپاشی خانواده‌ها شود.

وی عنوان کرد: در ایلام ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد و مسئولان موظف هستند زمینه حضور سرمایه گذاران در این استان را فراهم سازند.

کریمی تبار افزود: سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در ایلام دارند بنده به عنوان خدمتگزار نظام با تمام وجود از طرح‌های آنان در راستای اشتغال‌زایی جوانان این استان حمایت خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با تبریک هفته دولت گفت: صبر در برابر سختی‌ها و مشقت‌ها زندگی را شیرین می‌کند و جایگاه انسان را نزد خداوند ارتقا می‌دهد.

کد خبر 4699631

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ایلام خطبه های نماز جمعه بوشهر شیراز قزوین شهرکرد هفته دولت ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف عید سعید قربان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند و کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

کد خبر 6087071

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است