Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با بیان این‌که دشمنان هیچ غلطی در برابر نظام اسلامی نمی‌توانند انجام دهند گفت: خواستار برخورد جدی با فسادهای اخلاقی، اجتماعی و مالی هستیم. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌ از بیرجند حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: اعتقادات و اعمال و رفتار ما با دین سنجیده می شود لذا دین و قرآن و دستورات خدا میزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جامعه بشری باید به قسط عمل و قیام کند و فلسفه فرستادن انبیای الهی برای این است که جامعه و مردم به قسط عمل و اقامه قسط و عدل کنند مردم از نظر بینش و فکر به ظرفیتی برسند که به دنبال قسط و عدل باشند.

درخواست از رئیس قوه‌قضائیه برای رسیدگی و برخورد قاطع با مفسدان اداری در کردستانرویکرد دستگاه قضائی اردبیل برخورد با فساد اقتصادی و اداری است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان این‌که برخی در جامعه تحمل عدالت و قسط ندارند افزود: کسانی که نمی‌خواهند به عدالت و قسط عمل کنند اسلام به شدت با آنها برخورد می‌کند چرا که آنها با فلسفه بعثت انبیا و نظام الهی مقابله می‌کنند.

نوفرستی تصریح کرد: مسئله عدالت و قسط فلسفه تمام انبیای الهی است و در قرآن از توحید تا معاد و از نبوت تا امامت و از آرمان های فردی تا هدف‌های اجتماعی همه بر محور عدالت استوار است.

وی ادامه داد: در روایات به حفظ کانون خانواده و جلوگیری از به هم پاشیدن خانواده تاکید شده چرا که به هم پاشیدن کانون خانواده آسیب های بسیاری به جامعه و فرزندان دارد.

امام جمعه موقت بیرجند به سالروز شهادت حضرت میثم تمار و شهیدان انقلاب شهید سیدعلی اندرزگو و حاج مهدی عراقی و هفته بسیج اصناف اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این‌ها بیانگر این هست که دین اسلام در اوج خون مبارزان و ایثار مجاهدان به دست ما رسیده و باید راه شهیدان را ادامه دهیم.

نوفرستی با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت اظهار کرد: دولتمردان باید بدانند آنچه رسالت داشتند عمل کردند یا نه و باید از این فرصت دو ساله برای خدمت به مردم بهترین استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به توجه ویژه به تولید کشور تاکید کردند گفت: گاهی مواقع یک‌ واحد تولید برای راه اندازی باید از هفتاد خان عبور کند که مسئولان باید موانع پیشروی تولیدکنندگان را برطرف کنند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: ما امروز از نظر نیروی انسانی در جایگاه رفیع قرار داریم و بیگانگان نیز از وجود انسانهای توانمند در ایران تعریف می‌کنند لذا کشور از این سرمایه عظیم برخوردار است و مدیران نیز از این فرصت ها استفاده و از توان افراد صاحب نظر بهره مند شوند.

نوفرستی بیان کرد: دشمنان هیچ غلطی برابر نظام اسلامی نمی‌تواند بکند و به طور قطع چهل سال دوم انقلاب بهتر از چهل سال اول خواهد بود و دشمنان چهل سال تلخ دارد.

وی عنوان کرد: مسئله اقتصادی و فرهنگ نیز از مسائل اساسی کشور است و دشمنان اعتراف دارند نظام اسلامی را نمیتوان با جنگ مهار کرد و تنها راه آن نفوذ است لذا باید‌ در این خصوص مراقبت کرد و مسئولان و مردم اجازه نفوذ را به دشمن ندهند.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: باید با کسانی که در جامعه اسلامی به دنبال فسادهای اخلاقی، اجتماعی و مالی هستند برخورد جدی شود و تاکنون نیز حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی در قوه قضاییه اقداماتی موثری انجام داده و ایجاد امید در جامعه شده که امیدواریم برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و کسانی که به دنبال کمرنگ کردن مسائل معنوی هستند ادامه داشته باشد.

نوفرستی با اشاره انتخابات مجلس در سال جاری گفت: باید افرادی که دلسوز نظام و بر اساس شاخصه های قرآن و رهبران الهی انتخاب کرد و التزام عملی به شعارهای انقلاب و حمایت از جریان انقلابی مهم است لذا فردی که تفکر لیبرالی دارد نمی تواند در مجلس باشد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها به مساله اقتصادمقاومتی تاکید کردند اما برخی از قوانین لازم در پیچ و خم برنامه های مجلس مانده و زمینه عملیاتی کردن آن دچار آسیب هایی است.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است

بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از همراهی نماینده ولی فقیه در استان با برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت اظهار داشت: از مهمترین اهداف نظام آموزشی در کنار آموزش مفاهیم درسی، تربیت همه بعدی شخصیت دانش آموزان بویژه تربیت دینی و اخلاقی فرزندان جامعه است.

وی افزود: همه معلمان در هر رشته و مقطع تحصیلی رسالت آموزش و پرورش دانش‌آموزان را همزمان بر عهده دارند و در هر دو مقوله نقش آفرینی کرده و می‌کنند. 
بروشکی گفت: پس از پدر و مادر همه آحاد جامعه مدیون قشر فرهیخته فرهنگی و معلمان بوده و خواهند بود؛ چراکه نقش الگویی معلم در ذهن و فکر و شخصیت دانش آموز تاثیرگذار و عمیق است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: رسالت خطیر و سترگ معلم در مسیر پویایی و رشد و بالندگی دانش آموز امری بی بدیل و ماندگار است که هیچ شخص و فرد دیگری این نقش را نمی تواند به زیبایی معلم ایفا نماید.
بروشکی بیان داشت: جنس کار معلم آغشته و عجین با مهر و عاطفه و نوع دوستی است و مخاطب او انسانی است که خداوند لقب اشرف مخلوقات را به وی داده است؛ از همین روی هنر مقدس معلمی برگرفته از عشق و علاقه و محبت به فرزندان معصوم جامعه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است