Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلانی کردستان بعدداز ظهر امروز ساعت ۱۸ نمایش سولکس از کشور ایتالیا در سنندج اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار کرد: چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان از اول لغایت ٥ شهریور با حضور ٣٨ گروه نمایشی داخلی و خارجی در شهرستان مریوان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های که در دو سال اخیر در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اتفاق افتاده است، بهره مندی دیگر شهرهای استان از اجرای های این جشنواره بین المللی است. 

قلعه شاخانی از اجرای سه نمایش خیابانی از جمله اجراهای چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در سنندج خبر داد و افزود: نمایش های سولکس به کارگردانی جوردی بلتارمو از کشور ایتالیا، زنی اینجا نمانده به کارگردانی افشین خدری از سنندج و باسنک به کارگردانی مرضیه آزادی خالص از هرمزگان در سنندج اجرای عمومی می شود. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، به مکان اجرای این گروه های نمایشی اشاره کرد و یادآور شد: نمایش «سولکس» ساعت ١٨ روز جمعه اول شهریور در پارک شانو، نمایش «زنی اینجا نمانده» ساعت ١١ روز شنبه ٢ شهریور در پارک بهاران و نمایش باسنک ساعت ١٧:٣٠ روز دوشنبه ٤ شهریور در پارک سپیدار سنندج اجرای خیابانی می شوند.

کد خبر 4699482

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان جشنواره بین المللی تئاترخیابانی مریوان بوشهر شیراز قزوین شهرکرد هفته دولت ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف عید سعید قربان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی

تمرین پرسپولیس طبق معمول در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
 

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) خود را پس از جلسه فنی، برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.
تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد