Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، آیت‌الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه زاهدان در مصلای قدس زاهدان، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: این هفته به دلیل شهادت رئیس جمهور وقت شهید رجایی به دست منافقین کور دل هفته دولت نامگذاری شده است، امیدواریم دولت مردان ما راه و تقواو سادگی این شهید بزرگوار را سر لوحه کار خود قرار بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افزود: دولت مردان ما وظیفه دارند تا با کار مضاعف و تلاش زیاد مشکلات اقتصادی کشور و مردم را برطرف کنند.

وی ادامه داد: در این چهل سال گذشته رئیس جمهورهای متعددی بر راس هیأت دولت کار کردند و تلاش های بسیاری هم شده اما در هر دولتی مشکلاتی هم وجود داشته است در این دولت هم مسئولانی هستند که با توجه به اینکه تلاش های فراوانی شده تا از تحریم های دشمن عبور کنیم اما در بهبود وضعیت اقتصادی مردم و قیمت اجناس مختلف کم‌کاری شده و مردم در معیشت خود به دچار مشکلاتی شدند.

محامی بیان کرد: امیدواریم این دولت مردان و این مسؤولان بتوانند با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هر چه زود تر این مشکلات را رفع کنند.

وی افزود: در این استان با مشکلات فراوانی رو به رو هستیم و از استاندار محترم خواستاریم تا برای رفع کمبود ها تلاش بیشتری کنند و در بحث انتقال آب و ریزگردها هر چه سریع تر اقدام موثری داشته باشند و مطالبات مردم را با توان بیشتر پیگیری کنند.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: از تمام ائمه جمعه میخواهم که از تمام مسئولین نقد منصفانه داشته باشند و کمی و کاستی ها را نقد کنند، چرا که دشمنان ما بیدار هستند و با کوچکترین کوتاهی از طرف مسئولین به مردم ما ضربه می‌زنند.

وی گفت: با بیداری و هوشیاری فکر دشمنان را باید خنثی کنیم، نباید شیعه و سنی از هم جدا شوند بلکه این وحدت بین دولت و مردم و این وحدت بین شیعه و سنی میتواند تمام نقشه های دشمن را خنثی کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت مردان مشکلات مشکلات اقتصادی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام محرم مصوری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بردسکن ضمن گرامی‌داشت نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراهای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی از آن‌ها خواست به دور از هرگونه حب و بغض‌های سیاسی و منافع شخصی خود، خالصانه و صادقانه برای مردم کار کنند و در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستاها اهتمام جدی داشته باشند.
وی ضمن اشاره به روز جهانی کار و کارگر افزود: کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند که می‌طلبد متولیان امر این قشر زحمتکش جامعه را مورد توجه قرار دهند چرا که ستون اصلی تولید در کشور کارگران هستند و کار در نظام اسلامی عبادت است.
امام جمعه موقت بردسکن عنوان کرد: تولید زیربنای اقتصاد است و امروز موتور اقتصادی کشور دست کارگران است چرا که کارگران کشور تولید را به حرکت در می‌آورند و چرخ دنده‌های اصلی اقتصاد هستند.
وی به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کارگران اشاره کرد و افزود: جوانان در تولید کارآفرینی کنند و شعار سال با مشارکت مردم تحقق پیدا می‌کند.
حجت الاسلام مصوری ازصاحبان سرمایه در شهرستان بردسکن خواست ثروت خود را در مسیر تولید و اشتغال زایی در منطقه سرمایه‌گذاری کنند تا عمران و آبادانی و شکوفایی اقتصادی در منطقه ایجاد شود.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و بر پایه مردم است و مردم در همه عرصه‌ها نقش اول را دارند و این بیانگر این است که نظام متعلق به مردم است و مردم باید در حفظ و هراست از نظام‌ایستادگی کنند و به حول قوه الهی مردم‌ایستاده پای کار انقلاب هستند.
امام جمعه موقت بردسکن به دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم و روز عقیدتی سیاسی در سپاه اشاره کرد و افزود: شهید مطهری یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود و خواص و نخبگان جبهه انقلاب باید این شهید را به عنوان یک الگو و اسوه خود قرار دهند.
وی از معلمان خواست آثار شهید مطهری را به جوانان و نوجوانان بیشتر معرفی کنند چرا که نقش معلمان در مسیر علم و انسانیت همانند نقش انبیا است.
وی به رقابت بیش از ۱۳۵۰ نفر از داوطلبین کنکور سراسری نوبت اول در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان خانم و ۴۰ درصد آقا بودند که آزمون آن‌ها در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان بردسکن برگزار شد.
خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد