Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:47:51 GMT

دشمن کانون خانواده ایرانی را هدف قرار داده است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۲۰۹

دشمن کانون خانواده ایرانی را هدف قرار داده است

امام جمعه موقت بوشهر در جمع نمازگزاران بوشهری گفت: استکبار جهانی تلاش می‌کند با تقدس‌زدایی، ترویج ازدواج سفید، شکستن حرمت والدین و ترویج بدحجابی در جامعه به کانون خانواده‌های ایرانی ضربه بزند.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: هرچند خانواده از مهمترین و حساس‌ترین جایگاه در قانون اسلام برخوردار است اما از آسیب پذیرترین کانون‌هاست به همین دلیل باید نسبت به تحکیم بنیان خانواده حساسیت و دقت بیشتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت کانون خانواده، در زمان حاضر هیچ خدمتی به نظام و انقلاب مهم‌تر از خدمت به تحکیم بنیان خانواده نیست.

جمالی اضافه کرد: شرایط سخت اقتصادی از جمله مهمترین عواملی است که امروز خانواده‌ها را آسیب پذیر کرده است.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی در حوزه اشتغال است که باید در این بخش اقدام لازم از سوی دولت انجام شود.

وی یادآور شد: استان بوشهر با وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در زمینه تولید دارد اما شرایط لازم برای اشتغال جوانان متعهد در استان فراهم نیست و مسئولان باید دقت بیشتری در این بخش داشته باشند.

جمالی برضرورت استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی در بخش کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان مورد نظر رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به عدالت اجتماعی تاکید کرد.

وی گفت: دشمن در ۴۰ سال گذشته همواره از راه جنگ نظامی، ترور، تحریم و جنگ‌های نیابتی نتوانسته به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند به همین دلیل امروز جنگ فرهنگی را برعلیه ایران اسلامی راه انداخته و در این راستا خانواده بعنوان مهمترین کانون هر جامعه را مورد هدف قرار داده است.

جمالی با اشاره به دوم شهریور آغاز هفته دولت اضافه کرد: شهیدان رجایی و باهنر باید اسوه دولتمردان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی سادگی، بی تکلفی، دوری از تشریفات، زندگی ساده، توجه به قشر ضعیف و محروم، اخلاص در کار همراه با تقوا را از ویژگی‌های شهیدان دولت عنوان کرد.

جمالی بر ضرورت انتقاد پذیری مسئولان و پاسخگویی به نیازهای مردم تاکید کرد.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: رسیدگی و برخورد قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی و جتماعی باعث تزریق روحیه امید به جامعه می‌شود.

وی همچنین بر ضرورت پرهیز از خام فروشی نفت و پیشگامی استان بوشهر بعنوان پایتخت انرژی کشور تاکید کرد.

جمالی بر ضرورت ساماندهی خانه‌های مبله و پلاژ بانوان در بوشهر تاکید کرد.

۶۰۴۷/۷۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خانواده هفته دولت بوشهر قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی بعد از ظهر شنبه در جمع فعالان فرهنگی شهر بوشهر با انتقاد از عدم توجه شرکت‌های بزرگ ملی نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی در استان تاکید کرد: توجه نکردن به انتقاد ائمه جمعه، دلسوزان و مردم در واگذاری تیم استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس بدتر از خود واگذاری است و آثار بدی را برجای خواهد گذاشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به کمبود مکان‌های ورزشی در استان خاطر نشان کرد: اگر چنین پول‌هایی در این شرکت‌ها بوده چرا تا کنون حمایت جدی از ورزش استان صورت نگرفته است.

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر حق آلایندگی استان و خصوصاً شهرهای جنوبی، مسئولان دولتی را به رعایت و پرداخت این حق قانونی مردم و جوانان استان فراخواند و گفت: سال‌های متمادی است نسبت به این مساله بی توجهی می‌شود و شرکت‌ها به آسانی از زیر بار آن شانه خالی می‌کنند.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر ادامه انتقادات و مطالبه گری مردم و نخبگان، وظیفه قطعی مسؤولان استانی و نمایندگان را پیگیری مجدانه دانست و افزود: مسؤولان با انسجام و هم افزایی تا تحقق خواسته مردم استان نسبت به قبول مسوولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها پیگیری لازم را انجام دهند.

کد خبر 6090297

دیگر خبرها

  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست