Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجتالاسلام ِ خدیری در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره دوشهیدسرافزار دولت جمهوری اسلامی رجایی و باهنر گفت: حمایت از جریان‌های انقلایی، مقابله با مفاسد اقتصادی، اجرای صحیح و دقیق گام دوم انقلاب و استفاده از پتانسیل جوانان را از دغدغه‌های امروزی جامعه دانس که مسئولان باید مورد توجه قراردهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: از دیگر نگرانی‌های رهبری موضوع فرهنگ است که ضروری است به صورت جدی از سوی مسئولان فرهنگی پیگیری شود

خطیب جمعه زنجان در ادامه با اشاره به عید بزرگ ولایت امامت و ولایت گفت: برپایی جشن و مراسم‌های معنوی در روز غید عدیر در گوشه کنار شهر نشان از ولایت مداری مردم داشت.

حجت السلام محمد خدیری حضور پرشورجوانان را در جشن‌های عید غدیر خم ستودنی عنوان کرد و افزود: جوانان و مردم شهر شور وشعور حسینی در روز عیدغدیر نشان دادند دل درگروه محبت مولا علی دع) و ائمه اطهار دارند

او با بیان اینکه قاطعیت و عدالت رییس قوه قصاییه در کشور خواب را از چشم مفسدان اقتصادی ربوده است افزود: وی وهمراهانش طعم شیرین عدالت را به مردم انقلابی چشانده اند.

اشتغال جوانان دیگر موضوعی بود که امام جمعه موقت زنجان به آن تاکید داشت و از مسئولان خواست به دنبال کاهش نرخ بیکاری و ایجاد نشاط و امید در جامعه باشند.
خطیب جمعه زنجان همچنین به رشادت‌های پاسداران ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: باید بازوان غیرتمند پاسداران توانمندکشور را متوازانه بوسید و با تکیه بر همین دانش بومی و اتحاد و یکدلی ارتش ونیروی انتظامی نظامی، بسیج وسپاه دشمن را ازنفس خواهیم انداخت.   انتهای پیام/ن     خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز ابتدا دنیای امروز را عرصه نبرد طرفداران دین اسلام، قرآن و ارزش‌های انسانی با دشمنان خدا، شیطان پرست‌ها، خودپرست‌ها و دنیا پرست‌ها دانست و سپس گفت: دشمن جنگی ترکیبی در همه عرصه‌های زندگی مسلمانان ایرانی به راه انداخته است.

امام جمعه شیراز گفت: ما جنگ نظامی را هشت سال تجربه کردیم و کارآزموده هستیم اما دشمنان عرصه اقتصادی را نقطه ضعف ما می‌دانند و در این عرصه جنگ راه انداخته‌اند که به کمک خدا و با همراهی مردم این عرصه را هم خواهیم برد.

وی با بیان اینکه دشمن در عرصه جنگ فرهنگی نیز تمام تلاش خود را می‌کند که بر ما پیروز شود گفت: در این عرصه نیز پیروز واقعی ما مسلمانان خواهیم بود و این وعده الهی است.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به در پیش بودن روز جهانی کار و کارگر و روز معلم بیان کرد: کارگران سربازان عرصه جنگ اقتصادی و معلمان سربازان عرصه جنگ فرهنگی هستند که باید مورد حمایت جدی قرار بگیرد.

امام جمعه شیراز بر حمایت مسئولان از تولید ملی و تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: در برخی از جلسات می‌گوئیم این جنس را فلان شرکت شیرازی یا استان فارسی تولید کرده و از آن باید حمایت کرد اما عده‌ای می‌گویند نمونه خارجی آن بهتر است و اینگونه تولید ملی تضعیف می‌شود و به کشور آسیب می‌زنند.

امام جمعه شیراز از مردم خواست اگر کسی پول دارد به جای اینکه بخواهد دلالی کند به سرمایه‌گذاری در بخش تولیدی بپردازد که این نکته باید قابل توجه بانک‌ها و همه مدیران نیز قرار بگیرد.

وی در ادامه به زمینه‌سازی برای مشارکت مردم در تولید، اصلاح الگوی مصرف، ترویج فرهنگ کار، ایجاد اشتغال در جامعه و مبارزه با فساد اقتصادی به عنوان دیگر مولفه‌هایی نام برد که سبب تحقق بهتر شعار سال می‌شوند.

کد خبر 6089228

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است