Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر تقویت رونق تولید داخلی در جامعه، گفت: دولت حمایت از کالای ایرانی را در حد شعار باقی نگذارد. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز مازندران با دعوت مومنان به تقوای الهی، اظهار داشت: انسان مومن و متقی همواره در راه رضایت پروردگار به دنبال خدمت‌رسانی به خلق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انسان اشرف مخلوقات بر روی زمین بوده و نباید به دلیل برخی ناهنجاری‌های فرهنگی در جامعه، جایگاه خود را در بین باری‌تعالی و انبیا الهی متزلزل کند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به هجمه‌های استکبار برای ایجاد بداخلاقی و تهاجمات فرهنگی بین جوانان ایرانی، تصریح کرد: بنیان خانواده‌ها با بدحجابی و ولنگاری فرهنگی زیرسئوال می‌رود. والدین خصوصا مادران باید نسبت به تربیت دختران خود در جامعه دقت نظر بیشتری داشته باشند.

یوسف پور با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب در دیدار اخیر اعضای هیئت دولت با ایشان به موضوع برخورد با ناهنجاری‌های فرهنگی تاکید جدی داشتند، افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید از نهادهای فرهنگی به جامعه تسری داده شده تا مشکلات و نابسامانی‌ها از جامعه رخت بندد.

وی با تاکید بر تقویت رونق تولید و حمایت از کارگر و کارفرمای ایرانی، گفت: کیفیت کالاهای ایرانی باید ارتقا یابد و مردم رغبت بیشتری نسبت به خرید کالای تولید داخل داشته باشند. قطع وابستگی به نفت می‌تواند زمینه‌ساز رونق تولید در جامعه شود.

روند پرداخت تسهیلات رونق تولید در گیلان رضایت‌بخش نیستاقدامات شهرداری و شورای شهر شیراز در رونق تولید محسوس نیستاستاندار قم: 50 درصد مصوبات ستاد تسهیل رونق تولید قم اجرایی شد‌

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه دشمن با ابرازهایی نظیر جنگ اقتصادی و نظامی، می‌خواهد ملت را از پای درآورد، تاکید کرد: جنگ فرهنگی و اقتصادی حربه اساسی دشمن برای مقابله با ملت ایران است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت خصوصا شهیدان رجایی و باهنر، گفت: تقدیم 17 هزار شهید ترور در کشور و 106 شهید ترور  در استان، نمونه بارزی از رشادتها و روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران بوده است.

یوسف پور با تاکید بر تاسی مدیران و کارگزاران نظام از شهیدان رجایی و باهنر، افزود: اگر مسئولان در مسابقه خدمت به مردم سبق بگیرند، بسیاری از مشکلات جامعه رفع خواهد شد. دولت باید نسبت به افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در مناطق محروم اقدام کند.

انتهای پیام/ ت

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه موقت بوکان برلزوم تکریم معلمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ماموستا ملا کریم رسولی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بوکان با اشاره به رویدادهای تقویمی هفته گذشته گفت: در چند روز گذشته سه رویداد مهم هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، معلم و کارگر را پشت سر گذاشتیم که همچون مثلثی قدرت ایمان، دانش و تلاش برای آبادانی کشور را به هم وصل می‌کند.

  وی با اشاره به روز جهانی کارگر و معلم افزود: معلم و کارگر دو قشر از جامعه ما هستند که در عرصه تعلیم‌وتربیت و کار و اشتغال، کشور را به‌پیش می‌برند.

  امام‌جمعه موقت بوکان در ادامه با اشاره به شهادت آیت‌الله مطهری و نام‌گذاری این روز به اسم معلم عنوان کرد: آیت‌الله مطهری فیلسوف و مفسر بزرگ قرن و یکی از معلمان بزرگ در ترویج اندیشه انقلاب بود که خدمات بی‌نظیری در این راستا ارائه نمود.

  وی معلمی را شغلی شریف و شغل انبیای الهی دانست، ابراز کرد: معلمان که توان خود را برای تعلیم‌وتربیت جامع به کار گرفته‌اند، جایگاه، منزلت و مقام عالی در جامعه دارند.

  ماموستا رسولی تصریح کرد: معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد؛ زیرا اگر جایگاه معلم و نقشی که در تربیت نسل‌های مختلف دارد مورد تکریم قرار گیرد، جامعه‌ای آگاه به دانش و باتربیت دینی و اسلامی خواهیم داشت که در عرصه‌های مختلف پیش‌رونده خواهد بود.

همچنین قبل از خطبه های این هفته نمازجمعه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان در سخنانی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ضمن گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری و فرارسیدن روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، نامگذاری این ایام را به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نشان از پیوند ناگسستنی و دائمی سپاه و بسیج با روحانیت و معنویت دانست.

حجت‌الاسلام محمد جباری افزود: پاسداران و بسیجیان همواره خود را سرباز اسلام، قرآن، ولایت و علمای دینی نامیده اند و این واقعیت را با بذل جان خویش اثبات کرده اند.

وی تصریح کرد: مبانی فکری پاسداران عزیز برگرفته از مبانی فکری امامین انقلاب، شهیدان مطهری و بهشتی و امروز با بازخوانی اندیشه های آیت الله مصباح یزدی در پی تقویت آن مسیر نورانی هستند.

دیگر خبرها

  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • تاکید امام جمعه اهل سنت ارومیه برتکریم کارگران و معلمان
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • تاکید امام جمعه موقت بوکان برلزوم تکریم معلمان
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • چای ایرانی رنگ حمایت گرفت