Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:08:21 GMT

آتش سوزی در قزوین یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۷۵۷

آتش سوزی در قزوین یک کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین قدیر موسی خانی در این باره اظهارداشت: آتش سوزی و انفجار در مغازه لوازم جشن تولد در قزوین یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

موسی خانی افزود: این آتش سوزی در خیابان مولوی در ساعت ۱۲:۵۶ دقیقه ظهر امروز جمعه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱،۳،۶و۷ در کمتر از سه دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که به دلیل وجود وسایل قابل اشتعال و تجهیزات و لوازم تولد و ظروف یکبار مصرف، آتش در حال سرایت به سایر مغازه ها بود که با سرعت عمل آتش نشانان از گسترش حریق جلوگیری شد.

موسی خانی در خصوص علت حادثه بیان کرد: دو نفر که در بالکن این مغازه در حال نصب دوربین مداربسته بودند به دلایل نامعلوم و احتمالا اتصال برق مغازه دچار حریق شدند و به دلیل سرایت به مواد منفجره قابل استفاده در جشن های تولد انفجارهای پی در پی صورت گرفت که در اثر این انفجار نصاب دوربین از بالکن مغازه سقوط کرد و در دم جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: همچنین در این حادثه دستیار نصاب دوربین به شدت دچار مصدومیت شده بود که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

موسی خانی گفت: علت اصلی آتش سوزی و میزان دقیق خسارت در دست بررسی است.


:point_down:
:id: @firemanqaz

جباری ایرانسل

کد خبر 4699686

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قزوین حریق بوشهر شیراز قزوین شهرکرد هفته دولت ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف عید سعید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟