Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-09@02:09:37 GMT

بی‌توجهی به شعارهای انقلاب، ریشه مشکلات است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۱۳۷

بی‌توجهی به شعارهای انقلاب، ریشه مشکلات است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی سنگرها را اتفاقی فتح نکرده و این خون شهدا است که برای ما افتخار است.

وی افزود: به همین دلیل حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم نامگذاری چند خیابان و استفاده از بیلبوردهای سطح شهر برای نصب عکس آن بزرگواران است؛ توجه به خانواده شهدا نیز با جدیت بیشتر باید ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در اشاره به بخشی از  بیانیه گام دوم انقلاب که مرتبط با غفلت از جریان انقلابی است،  عنوان کرد: اگر بی‌توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه‌ای از چهل سال گذشته اتفاق نمی‌افتاد شاهد خسارت‌های متعدد نمی‌شدیم و بی شک مردم ایران اسلامی نیز دستاوردهای بیشتری را می‌دیدند.

وی افزود: بسیاری از مشکلات کنونی، ناشی از غفلت به همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری فرمودند و برای تحقق کامل ارکان اسلامی که در سال‌های مختلف توسط رهبری تبیین شده است باید 5 گام موثر برداشته شود.

موسوی‌فرد، در تشریح 5 گام موثر در تحقق کامل ارکان اسلامی، بیان کرد: اولین گام، خود انقلاب اسلامی بود که سال 57 رقم خورد؛ گام دوم نظام اسلامی است که این مورد نیز با نظام اسلامی شکل گرفت؛ گام‌های سوم، چهارم و پنجم نیز به ترتیب دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی هستند.

وی افزود: تمام این گام‌ها از باب علت مترتب بر یکدیگر هستند؛ یعنی بعد از اینکه انقلاب اسلامی رقم خورد بستر و دولت اسلامی شکل بگیرد که با توجه به حدیث" الناس علی دین ملوکهم"، اگر دولت اسلامی شود مردم و جامعه نیز اسلامی خواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، عنوان کرد:  در انقلاب اسلامی نیز تا دولت به معنای واقعی کلمه اسلامی نشود یقین بدانید جامعه اسلامی و در نهایت تمدن بزرگ و نوین اسلامی که بسترساز ظهور وجود مقدس امام زمان (عج) است رقم نخواهد خورد.

وی افزود: انقلاب وارد دومین مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی و در نهایت تمدن‌سازی شده است؛ در چهل سال اول گام‌های خوبی برداشته شده است اما تا نقطه مطلوب فرسنگ‌ها فاصله داریم.

خطیب نماز جمعه اهواز در تشریح ویژگی‌های دولتی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی،خطاب به مسوولین، اظهار کرد: التزام عملی به شعارهای انقلاب و حمایت همه جانبه از جریان‌های انقلابی، تهیه برنامه‌های اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای با قدرت آن، مقابله با هرگونه رانت‌خواری، فساد اداری، اقتصادی و هر گونه تبعیض در نظام جمهوری اسلامی ایران تنها چند مورد است که در هفته دولت بر تحقق آن‌ها تاکید میکنم.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی هر کجا که با ضعف مواجه شدیم بخش عمده‌ای از آن به نظارت‌ها برمی‌گردد، اگر دستگاه‌های نظارتی قوی بود نباید شاهد اختلاس‌های 11میلیاردی آن هم در حالی که حقوق‌های عقب افتاده چند ماهه وجود دارد می‌شدیم.

موسوی‌فرد گفت: این وعده را به حول و قوه الهی می‌دهم که در خوزستان مشکلات را ظرف یک سال تحت عنوان بانک اطلاعاتی احصا خواهیم کرد؛ ما نمیگوییم مشکلات را حل می‌کنیم اما به عنوان مسوول پیگیری، تحقق آن‌ها را مستمر پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است

اولین جلسه هیئت نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان لرستان امروز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، نمایندگان دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سازمان برنامه ریزی، استانداری، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی ،علوم پزشکی و شرکت گاز برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه لرستان امروز در جلسه هیئت نظارت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: این کارگروه با عنایت به مفاد بند ب ماده ۸ نظام نامه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور و با هدف نظارت بر میزان تحقق برنامه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر وضعیت برگزاری نماز جماعت دستگاه و همچنین نگهداشت فضاهای اقامه نماز تشکیل شده است.

وی گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است و اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب ها مرتفع می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان خاطرنشان کرد: همچنین نماز برای همگان فرصتی ارزشمند است و همه باید از این فرصت و ظرفیت مهم جهت برطرف کردن دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، استفاده کنند.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه باید از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) بخواهیم تا آثار و برکات نماز را در وجود و نهاد افراد نمایان کنند، خاطرنشان کرد: نماز به فرد نمازگزار اطمینان قلبی و آرامش بی نظیری می دهد که این نیاز گمشده امروز بشریت است.

وی در پایان گفت: اقامه نماز اول وقت به جماعت و در دستگاه های اجرایی باید از اولویت برنامه‌های هر فرد مسلمان باشد تا با برنامه‌ریزی و حضور به موقع، نماز را اول وقت در ادارات استان و با جماعت اقامه کنند.

دیگر خبرها

  • سازمان ثبت اسناد با صدور سند در نهضت ملی مسکن یاریگر دولت سیزدهم است
  • پایه و اساس و ریشه قدرت امروز کشور، معلمان و اساتید هستند
  • توهین هواداران رئال مادرید به لیونل مسی در آستانه جدال با بایرن مونیخ؛ حرام‌زاده!
  • توجه به تولید دانش بنیان کلید حل مشکل اقتصادی کشور است
  • نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است
  • رضا درویش به سیم آخر زد؛ توهین هاشمی‌نسب به پرسپولیس؟ مشکلات او با دارو هم حل نمی‌شود!
  • برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است