Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:03:22 GMT

کشف یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۲۱۰

کشف یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در خوزستان

سید محمد صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه تشدید نظارت بر محورهای مواصلاتی و مبارزه با سوداگران اقتصادی، با هوشیاری مأموران انتظامی پاسگاه ایست و بازرسی پل زال در محور اندیمشک به خرم آباد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی تعداد ۹۰ طاقه پارچه قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی پارچه‌های توقیفی را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کردند.

وی افزود: در همین رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان از کشف یک میلیارد ریال پارچه قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی در محور مواصلاتی خوزستان به لرستان خبر داد.

کد خبر 4699721

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد صالحی نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک خوزستان بوشهر شیراز قزوین شهرکرد هفته دولت ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف عید سعید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه هشتم بدوی شهرستان اصفهان گفت: پرونده حمل کالای قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کانتینر به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
سید عبد الرحیم قاسمی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده علاوه بر ضبط کالای قاچاق متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد