Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:18:54 GMT

حضور سینما خاطره در ۵٧ روستای کشور

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۳۹۵

حضور سینما خاطره در ۵٧ روستای کشور

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، در ادامه طرح سینما خاطره هم‌زمان با افتتاح سی و دومین جشنواره فیلم کودک اصفهان در بیمارستان کودکان اکبر مشهد سینما خاطره دومین روز فعالیت خود را شروع کرد. 
در این ملاقات که در حضور مدیر کل ارشاد استان خراسان رضوی و جمعی از مدیران فرهنگی و مدیران بیمارستان اکبر برگزار شد، کودکان بستری در بیمارستان به همراه خانواده خود به تماشای فیلم شهر موشها نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در ادامه در استان سیستان و بلوچستان در روستای حمزه آباد، در مشکین شهر در منطقه کوی ولایت، در مشهد در روستای مهدی آباد، در یاسوج منطقه دهدشت، در استان فارس منطقه بخش افزر، در ایلام در منطقه دهلران، در خرم آباد لرستان در مناطق ناوه کش، رحیم آباد، علی آباد خرم آباد و در تنکابن مازندران در منطقه توساکی اکران های سینما خاطره انجام شد. 
سپس در شهر تهران سینما خاطره میزبان ابراهیم آباد، شترخوار، نوده بالا، نوده پایین، وهن آباد که بعلت نبود سالن مناسب در این مناطق کودکان در سالن روستای حسن آباد گرد هم آمدند و در دوسانس به تماشای فیلم های سینما خاطره نشستند.
در ادامه این اکران‌ها در ارومیه منطقه اشنویه، کاشان در مناطق فخره، نوش آباد، حسین آباد، در استان هرمزگان در منطقه هرنگ، خوزستان در منطقه زویه، قشم در منطقه لافت بخش مرکزی، کرمانشاه در منطقه صحنه، گناباد در مناطق بیهود و نوده گناباد رسید. 
پس از پایان روز دوم جمعا سینما خاطره مهمان ٥٧ روستا در سطح کشور بوده است.

«سینماخاطره» که با هدف ایجاد نشاط و شادی در قالب نمایش فیلم‌های شاد، موزیکال و خاطره‌انگیز برای کودکان ونوجوانان مناطق محروم تدارک دیده شده است؛ به صورت رایگان برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز

دریافت 10 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: بارش باران در شمال اصفهان منجر به وقوع سیلاب در روستای صالح آباد نطنز شد.

کد خبر 6086600

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه