Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

هوشنگ نصیرزاده در مورد موضوع قرار داد خالد شفیعی و اینکه به او اعلام شده باید طلبش از تراکتور را ببخشد در غیر این صورت قراردادش با ماشین سازی فسخ می‌شود،گفت: با توجه به این که اسپانسر ماشین سازی و تراکتور هواپیمایی آتا است همانطور که اسپانسر استقلال و پرسپولیس هم یک اپراتور است. قراردادی که خالدشفیعی با باشگاه ماشین سازی بسته مبلغی زیر 1میلیارد تومان است و چون او مبلغی را از باشگاه تراکتور طلب دارد و این طلب منجر به صدور رای شده، قرار بر این شده که آن طلب را روی قرارداد این بازیکن با ماشین سازی حساب کنند و به همین خاطر قرارداد جدید او با مبلغی حدود 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5میلیارد بسته شد.

نصیرزاده در ادامه گفت:‌ من در جریان جزییات این قرار داد نبودم و بعد از اینکه مدیرعامل باشگاه در بیمارستان بستری شد و بنده وظایف او را عهده دار شدم، طبق اطلاعاتی که در اختیار من گذاشته شد، متوجه شدم قرار بر این بوده که شفیعی با تراکتور تسویه کند و طلب او به قراردادش با ماشین سازی منتقل شود اما او در گفت و گویی که با هم انجام دادیم گفت؛ آن طلب ربطی به این قرار داد ندارد.

وی افزود: باشگاه ماشین سازی معتقد است که پیش از بازگشت من، شفیعی متعهد شده این تسویه را با تراکتور انجام دهد اما در حال حاضر چنین اتفاقی نیفتاده است. ضمن اینکه قراردادی که با خالد بسته شده بدون امضای فرد مسئولی در باشگاه ماشین سازی است و تنها امضا و اثرانگشت بازیکن را دارد.

نصیرزاده در مورد اینکه این مساله باعث به وجود آمدن شائبه‌های جدیدی شده، گفت: تهاتر کردن بین باشگاه‌ها همیشه وجود دارد. مانند انتقال ساسان انصاری از اصفهان به تبریز که با بخشی از چک سعید آقایی که مربوط به سال96 می‌شد، صورت گرفت. یا انتقال اکبر ایمانی از نفت آبادان به تراکتور که با چک 200میلیونی ماشین سازی انجام شد. پس این امر رایج است و ربطی به مالکیت باشگاه ندارد.

سرپرست باشگاه ماشین سازی در مورد اینکه آیا امکان بازگشت شفیعی به ماشین سازی وجود دارد گفت: ای کاش خالد می‌پذیرفت که بازیکن قابلی است و ما بازیکنانی مانند او را در فوتبالمان کم داریم. فوتبالیست‌ها باید انعطاف داشته باشند. پول‌هایی که در فوتبال روی کاغذ نوشته می‌شوند، تخمین ذهنی طرفین است و بابت آن هیچ کالایی رد و بدل نشده که امکان کوتاه آمدن وجود نداشته باشد. در واقع بازیکنان باید تعامل بیشتر و بهتری با باشگاهشان داشته باشند.

وی در ادامه گفت: ما خالد را کنار نگذاشته ایم، او به تعهداتش عمل نکردهاست. ضمن اینکه برگه‌ای را که منتشر کرده‌اند تنها یک شناسه فردی است و به مفهوم قرار داد نیست. ما از او می‌خواهیم که مشکلش را حل کند و به ماشین سازی برگردد چون به او احتیاج داریم.

نصیرزاده در مورد صدور مجوز بازی بازیکنان تیم ماشین سازی گفت:‌ کارت بازی تمام بازیکنان صادر شده و آن‌ها مشکلی برای حضور در بازی مقابل استقلال ندارند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران

نخستین قرارداد راه‌اندازی راه‌آهن در ایران، مربوط به راه‌آهن تهران به شهر ری، به طول ۸۷۰۰ متر بود که در سال ۱۲۶۱ش از سوی ناصرالدین شاه قاجار به فابیوس بوآتال فرانسوی واگذار شد. اما بوآتال چند سال بعد، قرارداد خود را به شرکت بلژیکی «آتلیرز دِ توبیز» واگذار کرد و این شرکت بر اساس قراردادی ۹۹ ساله، دست به احداث خط آهنی زد که زائران تهرانی را به شهر ری و زیارت حضرت عبدالعظیم می‌برد. شرکت همه ادوات مورد نیاز خود را از بلژیک وارد کرد؛ حتی ریل‌ها را از بندر «آنتورپ» بار کشتی کردند و به ایران آوردند.

برای راه‌اندازی قطار، چهار لوکوموتیو بین سال‌های ۱۲۶۵ تا ۱۲۸۳ش وارد ایران شد که اولین لوکوموتیو را «پارس» نامگذاری کرده‌بودند. این خط آهن تا اوایل دوره رضاشاه فعال بود و کار می‌کرد و بعد، برای همیشه از دور خارج شد و فقط بقایای آن در معدود بخش‌های مسیر تهران به شهر ری باقی است.

امروزه نخستین لوکوموتیو وارداتی را که به «ماشین دودی» شهرت داشت در سالن مترو شهر ری نگهداری می‌کنند. تصاویری که مشاهده می‌کنید، هر دو متعلق به همان قطار قدیمی یا «ماشین دودی» است. یکی آن را در حال عبور از دروازه شهر ری نشان می‌دهد و دیگری، قطار متوقف شده در ایستگاه تهران را به نمایش می‌گذارد.

تصویری از اولین لوکوموتیو ایران

عکس: آنتون سوروگین

اولین لوکوموتیو ایران اولین لوکوموتیو ایران

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم