Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت عید غدیر و روز مباهله، اظهار کرد: اسلام، دینی الهی، کامل و دارای قوانینی پیشرفته بوده که بایستی قدر آن را دانسته و از اختلاف در امت اسلامی که امری خطرناک است، جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیگران سیاسی و دشمنان دوران امام علی (ع) وصی برحق پیامبر اکرم (ص)، بایستی در دادگاه عدل الهی، پاسخگو باشند که چرا از هوا‌های نفسانی تبعیت کرده و ۲۵ سال خانه‌نشینی را بر امام علی (ع) تحمیل نمودند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب افتخار دنیای اسلام است، اظهار کرد: جوانان عزیز مشغول کار‌های جهادی برای پیشرفت انقلاب اسلامی هستند و بیانیه «گام دوم» انقلاب فصل نوین حرکت انقلابی بوده و آن را باقوت ادامه می‌دهیم.

طهماسبی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود، کار جهادی بر خواسته از ایمان و ظرفیت وجودی انسان بوده چراکه درعین‌حال دارای وجودی معنوی و پرورش‌یافته است.

وی با اشاره به ۹ توصیه رهبر معظم انقلاب به اعضای گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی، گفت: کار ارزشمند جهادی با نیتی الهی، دلسوزانه، باصداقت، تلاش مستمر و خستگی‌ناپذیر، یأس دشمنان، اخلاق نیکو و عمل مؤمنانه از ویژگی‌های کار جهادی به شمار می‌رود چراکه موجب افزایش روحیه و امید به مردم است.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن تقدیر از فعالیت‌های قوه قضائیه درزمینهٔ عدالت اجتماعی، اظهار داشت: دولت بایستی افراد فاسد را خودش معرفی کند، حرکت آیت‌الله رئیسی در برخورد با مفسدین، سیستماتیک و هدفمند بوده و امیدواریم تا آخر، بااقتدار و قوت ادامه یابد.

طهماسبی با اشاره به اهمیت حقوق متقابل دولت و ملت، عنوان داشت: التزام عملی به شعار انقلاب، تهیه برنامه‌هایی ویژه اقتصاد مقاومتی، مقابله بارانت خواری و فساد اداری، نظارت دقیق، دل بریدن از بیگانگان، میدان دادن به جوانان، مدیریت جهادی با تلاشی مجاهدانه، رعایت بیت‌المال، عمل به قانون و ... از ویژگی‌های دولت تراز اسلامی است که با آن در گام دوم انقلاب پیشروی خواهد کرد.

وی با اشاره به‌ضرورت اصلاح نظام بانکی و ارتقاء ارزش پول ملی گفت: واردات بی‌رویه کمر تولید ملی را می‌شکند، بایستی در این راستا مدیریتی جدی صورت گیرد و مانع آن شد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به آزادی کشتی نفتت کش ایران و شکست سناریو آمریکا و انگلیس در منطقه خلیج‌فارس، اظهار کرد: نیروی‌های مقاومت انصار الله یمن، با ۱۰ فروند پهباد، تشکیلات و تأسیسات پیشرفته عربستان را در هم کوبیدند و اقتدار بی‌نظیر خود را به نمایش گذاشته و درس مهمی به عربستان و امارات دادند.

طهماسبی خطاب به مسؤولان استانی و شهرستانی، تأکید کرد: مسئله طبل و دهل‌های هیئات با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم هستیم بایستی ساماندهی گردد، چراکه برخی موجب مزاحمت برای مردم می‌شود و هم‌چنین مسؤولان ذی‌ربط بایستی از تردد وسایل نقلیه بدون پلاک در شهرستان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/م

حمایت از حرکت انقلابی آیت‌الله رئیسی در برخورد با مفسدین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام سید محمد یوسف افروغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سپیدان ابتدا با اشاره به مقام شهید مطهری و روز معلم بیان کرد: قطعاً کسانی که می‌دانند با کسانی که نمی‌دانند یکسان نیستند و عالم بر غیرعالم برتری دارد و یکی از ملاک‌ها و معیارهای وزن انسان‌ها و ارزش انسان‌ها علم آنها است.

امام جمعه سپیدان گفت: علما و مراجع معلم هستند. پدر و مادر نیز معلم هستند و معلم‌های فراوانی هم از جنبه تربیتی و هم از نظر سواد و علم داریم اما علم نورانی و حقیقی آن است که انسان را به توحید و تفکر و فطرت رهنمون کند و اگر علم نورانیت نیاورد جهل و بدل علم است.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام بر دست پینه بسته کارگر بوسه زد و فرمود که این دست (دست پینه بسته کارگر) را هیچ وقت آتش جهنم لمس نخواهد کرد افزود: جامعه کارگری کشورمان قشری متدین و انقلابی است که هم در شکل‌گیری انقلاب و هم در حمایت و ادامه انقلاب نقشی سازنده داشته و دارد و حمایت از کارگران نیز در بعد از انقلاب رشد چشمگیری داشته و قابل مقایسه با قبل نیست.

خطیب جمعه سپیدان با بیان اینکه از حلال‌ترین کسب‌ها کسب کارگری است افزود: با این حال کارگران همچنان به حمایت‌های بیشتر از جمله بیمه‌ها، خدمات درمانی اختصاصی، قوانین حمایتی بیشتر و قوانین حمایت از خانواده نیاز دارند.

وی افزود: در شهرستان سپیدان اداره کار و تعاون و رفاه در زمینه حمایت از کارگران در جد توان فعال و زحمتکش و مدافع حقوق کارگران است و با توجه به شعار سال با حمایت از کارگران قطعاً تحقق شعار بیشتر خواهد بود.

افروغی افزود: نیروی انتظامی طبق قانون با بد حجابی برخورد می‌کند که جای تشکر دارد البته باید این نوع عمل خوب را چند وجهی دید و مراقب بود.

وی گفت: زن و حجاب و خانواده تبدیل به نقطه تلاقی و رویارویی دو تمدن غرب و اسلام شده زیرا زنی که در انقلاب صنعتی و به نام آزادی اسیر دست هوسبازان شده و از جایگاه اصلی خود محروم شده در برابر زنی قرار دارد که از خانواده‌ای پر از مهر و عاطفه همراه با رشد علمی و معنوی و حضور اجتماعی برخوردار است.

امام جمعه سپیدان گفت: در دفاع از زن و حجاب هم کار فرهنگی و هم کار انتظامی و هم امر به معروف به شیوه‌های صحیح همه لازم و ضروری است.

کد خبر 6089211

دیگر خبرها

  • برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران