Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقه‌مندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

رونمایی از موستانگ شلبی GT350R با ویژگی‌های هوشمند

شرکت فورد پس از معرفی موسانگ شلبی GT500، نسخه معولی‌تر شلبی GT350R را با رنگ‌بندی جدید معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی Cyberpunk 2077

شرکت سی‌دی‌پراجکت‌رد تصاویر جدید بازی Cyberpunk 2077 را در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

معرفی بازی موبایلی Badland Brawl +بررسی فنی این بازی

گیم‌پلی بازی آیفون و اندروید Badland Brawl بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است که می‌تواند ساعت‌ها بازیکن را غرق در بازی کند.

کوجیما اطلاعات اصلی بازی Death Stranding را منتشر کرد

هیدئو کوجیما به طور ناگهانی از بازی Death Stranding تریلر جدیدی را منتشر کرد که بر اساس آن نام دو بازیگر در این بازی مشخص شد.

فورد به دنبال راه‌اندازی اولین تیم Esport خود با پیکاپ Fordzilla +تصویر

شرکت خودروسازی فورد قصد دارد به زودی اولین تیم اتومبیل‌رانی خود را برای شرکت در مسابقات بازی‌های رایانه‌ای Esport را معرفی کند.

معرفی یک بازی ساده اما جذاب به نام؛ Best Rally +تصاویر

بازی Best Rally دارای دو مرحله‌ی مجزا است که هر مرحله از سطوح مختلفی تشکیل شده است.

مروری بر تاریخچه پرفراز و نشیب شرکت پاناسونیک

شرکت پاناسونیک به عنوان یکی از برترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های حوزه فناوری در جهان، روزهای پر فراز‌ و‌ نشیبی را پشت سر گذاشته است.

برترین تصاویر پس‌زمینه (۱ شهریور)

برترین تصاویر پس‌زمینه ۱ شهریور را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید.

توضیحات سازنده بازی The Witcher 3 برای کنسول سوییچ

مدیر عامل شرکت سی دی پراجکت رد توضیحاتی درباره بهینه سازی این عنوان روی کنسول سوییچ ارائه داد.

رونمایی از Galaxy A30s و Galaxy A50s توسط سامسونگ +تصاویر

سامسونگ دو گوشی میان‌رده جدید خود، Galaxy A30s و Galaxy A50s را به صورت رسمی رونمایی کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست و پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی با حضور نمایندگان بخش‌های خصوصی و دولتی مرتبط با صنعت تجهیزات پزشکی کشور به ریاست رئیس پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در ابتدای این نشست، امین‌رضا خالقیان دبیر نمایشگاه با برشمردن اقدامات انجام شده تاکنون، در خصوص فعالیت کمیته‌های رویدادهای جانبی نمایشگاه توضیحاتی ارائه نمود.

در ادامه نمایندگان تشکل‌های حوزه وزارت بهداشت، وزارت صمت، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، صندوق نوآوری و شکوفایی روند اقدامات انجام شده را تشریح نمودند.

نمایندگان بخش خصوصی حوزه تجهیزات پزشکی ضمن بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود برای برگزاری پرثمر و حضور حداکثری اعضای تشکل‌های خود در این نمایشگاه، خواستار حمایت‌های ویژه توسط نهادهای مرتبط در این نمایشگاه شدند.

در ادامه این جلسه مقرر شد، نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت صمت و همچنین معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در ایام ۴ روزه نمایشگاه با هدف پاسخگویی و رفع موانع مخاطبان حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی اقدام به راه اندازی میز خدمت نموده و راهنمایی‌های لازم در خصوص قانون جهش تولید را به عمل آورند.

از دیگر مصوبات این نشست، برگزاری رویدادهای داخلی و بین‌المللی در حاشیه نمایشگاه با حمایت‌های معاونت علمی و سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی بود. همچنین مقرر شد صندوق نوآوری و شکوفایی میزان و نحوه حمایت مالی از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه را اعلام نماید.

در ادامه مصوبات مقرر شد نماینده شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی تهران نسبت به پیگیری ارائه تخفیفات ویژه در اجاره بهای زمین این دوره از نمایشگاه، اقدام لازم را به عمل آورد.

در پایان مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و رئیس شورای سیاستگذاری نمایشگاه، گفت: قطعاً با حمایت تمامی ذی نفعان حوزه سلامت، برگزاری این دوره از نمایشگاه هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی ارتقا قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث، ۲۹ اردیبهشت تا یک خرداد ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088604 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود